Friday, January 8, 2010

Kereta Nizar terbalik, blogger PAS tergugat!!!

Kebangkitan pejuang-pejuang Pro BN yang sering mengegarkan lamam cyber membuatkan blogger-blogger Pakatan Reput terasa tergugat! Kepanasan mula tercetus dan dirasai oleh blogger Pakatan Reput kerana tidak lagi mampu menahan serangan demi serangan dari blogger pro UMNO...


Hinggakan ada diantara mereka terpaksa mengambil langkah untuk mempermosikan laman blog mereka didalam komen blog blogger BPN, Facebook pro UMNO dan lain lain... Dah kekeringan idea kot, cara mudah bagi mereka ialah cuba mencari publisiti murahan!


Sudah jelas kini Blogger Pakatan Reput sudah mula mereput dan mengaku tewas, mereka kini berasa rungsing dengan kebangkitan blogger Pro UMNO sama ada didalam blog atau pun Facebook!


Kepada blogger perjuang UMNO, Syabas diucapkan! Ayuh kita gegarkan lagi!!!


Dibawah petikan dari laman blog Panglima Perang cyber




Pertama : Penulis ruangan pembaca di Harakahdaily yang telah disebut tulisannya di sini ( kira iklan percuma ) telah datang bertamu ke blog kerdil Panglima. Kasar bahasanya dan seperti tidak melambangkan seorang muslim yang baik dan murni akhlaknya.

Komen beliau :

SALAM

lain kali tanya si penulis secara jelas.
jgn buat tafsiran sendiri

sebab yang tulis tu aku
aku cakap kejadian itu tiada unsur politik. tapi tidak salah YB Nizar berwaspada dan perlu diiringi oleh pegawal peribadi, pegawai khas dan pemandunya. Sekadar berwaspada
apa yang aku tulis itu tanpa membangkitkan sebarang unsur menyalahkan UMNO sama sekali.

macam kemalangan YB Dato Prof Zul, aku ada kata ke ia ada unsur politik? siap ia disahkan oleh PM time itu, ia takde unsur politik.

sekali lagi aku cakap. cuma berwaspada terhadap sebarang kemungkinan yang mungkin berlaku

Cuma aku minta kepada pihak PAS negeri, perketatkan tahap keselamatan beliau.
itu je..

takde kaitan pun dengan UMNO atau BN
pohon kenyataan ini disiarkan, atau suatu laporan polis akan saya buat

Mohd Ikhmal bin Mohd Iskandar
Mantan S/U Pas Jalan Yadi Sungai Udang
Begini rupa ahli PAS yang bagi saya kira hebat juga tulisannya hingga disiarkan di Harakahdaily...

tulisan beliau yang lain ada di link ini http://www.harakahdaily.net. Kira satu lagi promosi tanpa bayaran kepada penulis muda Harakahdaily ini.
Nak tahu blog dia ? boleh ke sana di link ini http://www.mdikhqoi.blogspot.com/
Jika beginilah rupa akhlak ahli PAS ini saya rasa patutlah ahli PAS sanggup berbaring di tengah jalan menghalang kereta Sultan Perak satu ketika dulu. Mereka memang nekad dan sanggup buat laporan polis untuk dapatkan publisiti walaupun terhadap blog picisan macam blog saya...

Saya memahami kegelisahan hati mereka tentang masalah negara kita tetapi ia tidak boleh menjadi sebab untuk ditujukan tuduhan tersebut kepada pihak lain khasnya UMNO !

Kita perlu rasional dan tidak emosional dalam semua perkara. Termasuk dari membuat andaian negatif bahawa kemalangan dan dikiaskan dengan pihak UMNO..

Dengan penyiaran komen menafikan maksud penulis itu di sini maka saya rasa semua pihak tidak perlu lagi salah sangka dengan maksud beliau.
Semoga penulis muda ini akan berhati-hati dalam penulisannya...

No comments:

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More