Thursday, February 18, 2010

Jejak Kasih Khairy Jamaluddin dan Parpukari


Caption gambar: Tenguk tangan kiri Parpukari belakang KJ. Mereka akhirnya berpelukan . Hebat Parpukari, Kalau aku jadi KJ aku terajang saja dia ni, Itulah kehebatan KPPUM Malaysia Khairy Jamaluddin yang masih boleh bersabar dan cool walaupun Parpukari ini pernah hina bapa mentua , tak cukup , anak dan isteri Kj juga dihina. Tapi KJ adalah seorang yang tidak pendendam dan KJ tidak pernah lagi menghina Parpukari walaupun berbakul si mangkok ayun ini menghina Khairy Jamaluddin, Jika KJ tak mahu maki dia biar kami yang maki. paria punya mamak.

Biarlah gambar ini menceritakan segalanya, Anda berhak menilai cerita ini sebenarnya , Keakraban dan pelukan mereka , Inilah gambar Khairy Jamaluddin dan juga Parpukari. Betapa cerianya mereka ketika bertemu di Restoran Kampung Pandan semalam ketika selesai program di kedutaan Australia.




Aku nak cakap pulak! Apasal bila ko jumpa KJ ko tak balun KJ habis-habisan Parpu? bola tanggung dah depan mata, lu boleh biarkan camtu saja ke? ke ko yang tak ada telo... takkan gah dalam blog saje? bila face to face kelu, senyap seribu bahasa!!!

Tabik Papa Gomo!!! Bersemangat masa perarakkan di Jln Yap Kwan Seng! Inilah semangat blogger yang kita mahukan.. Papa Gomo teruskan perjuangan sahabat! sesungguhnya kita bukan blogger pengkhianat! Al-Juburi harus bertaubat...

Wednesday, February 3, 2010

YB Razali Ibrahim adalah orang yang sah dan berhak bercakap pasal Mesyuarat Pemuda UMNO




Dari mula kita telah dapat menjangka MYKMU tidak akan mengaku kesilapan yang telah mereka lakukan dan sebaliknya mereka akan menyerang orang yang membuat pembetulan dan menegur mereka atas kesilapan yang mereka lakukan. Yang menegur adalah orang yang berhak dan yang berada dalam mesyuarat berkenaan. Namun seperti biasa mereka tidak akan mengaku kesilapan mereka kerana pintu hati mereka sudah tertutup dan mereka tidak akan nampak sesuatu yang baik jika ianya melibatkan Khairy kerana yang mereka cari adalah keburukan. Jika itu yang mereka cari kita tidak akan terperanjat mereka akan dapat segala yang buruk.

Yang pelik mereka tidak menjelaskan akan isu sebenar , desakan Exco terhadap KPPUM tetapi memberikan fokus ke isu lain.

1. Mykmu telah disalurkan pelbagai krisis dan kemelut dalaman Pergerakan Pemuda UMNO sejak lima bulan yang lalu, namun kami mengambil sikap berdiam diri kerana tidak mahu merosakkan lagi imej pergerakan tersebut. Jelas di sini dendam yang berbuku selama 5 bulan dilepaskan sekarang dan apa kah kena mengena dengan gesaan agar KPPUM meletakan jawatan, Ini jelas membuktikan mereka yang mahu KPPUM meletakkan jawatan dan bukan Exco Pemuda.

2.Kata mereka lagi , selepas kemenangan mengejut Khairy dalam pemilihan yang lalu, ramai Ketua Pemuda UMNO bahagian bersedia merapatkan saf dan melupakan segala pertelingkahan sebelum pemilihan.Sebenarnya kemenangan ini telah dijangka dan tidak mengejutkan dan mungkin mengejut bagi mereka yang tidak mengikuti dan turun ke padang untuk membuat survey yang sebenar .

3.Mereka juga ada mengajukan persoalan akan masalah ketua pemuda di lima peringkat seperti Pulau Pinang, Perak, Selangor, Johor dan Wilayah Persekutuan. Ketua-ketua Pemuda negeri yang dilantik bukan sahaja tidak popular di kalangan Ketua Pemuda UMNO bahagian malah mengambil sikap tidak peduli terhadap perjalanan Pemuda UMNO Negeri. – Mereka bercerita mengenai empat negeri , bagaimana pula dengan negeri negeri seperti Pahang , Kedah , Johor , N Sembilan, Sabah , Kelantan , Terengganu , Melaka , Perlis , Mengapa mereka tidak mahu memikirkan mengenai sembilan negeri ini. Sebenarnya kemelut ini tidak sehebat mana sangat cuma mereka sahaja yang membesarkan dan ini masalah Pemuda dan Pemuda mampu menyelsaikan tanpa campur tangga mereka , Siapa yang memberikan mereka hak untuk melucutkan jawatan KPPUM. Siapakah mereka ini untuk mencampuri urusan dalaman Pemuda.

4. Apa yang dapat kita baca dan kita lihat adalah mereka ini sudah memekakkan telinga dan membuta kan mata untuk melihat perkembangan dalam Pemuda. Apa saja yang Khairy lakukan tidak akan boleh lekat dihati mereka , gunung pun di longgokan di hadapan mereka tidak akan bererti kerana hati mereka telah tertutup untuk menerima setelah kekalahan pemimpin yang mereka bawa, Sememangnya amat perit dan dendam itu pasti tidak akan pudar sampai bila bila masa kerana mereka telah menjanjikan sesuatu yang paling manis kepada pemimpin mereka. KIta mesti menang bos, kami otai , kami tahu nak buat apa bos , janji semuanya beres bos , kerja pun akan beres , Itulah sebab nya mereka terkejut apabila mengetahui bahawa Khairy lebih baik dari bos mereka, Apa saa yang tidak dilakuakn untuk jatuhkan Khairy, tuduhan rasuah sudah diberikan sebelum bertanding lagi , namun perwakilan tetap pilih Khairy.

5, Khairy tidak pernah meminta untuk dilantik sebagai Menteri.

Alasan yang mereka beri langsung tidak berkait dengan desakan Exco pemuda , malaha mereka hanya mainkan lagu lagu lama yang hampir basi. Sekalung Tahniah kepada YB Razali kerana telah dengan bijak nya memilih jalan yang terbaik untuk menangkis serangan dan niat jahat mereka yang tidak bertanggung jawab untuk memecahkan Pemuda UMNO Malaysia. Inilah pemimpin muda yang kita mahukan untuk berganding dan saling memahami antara satu sama lain. Yang tidak puas hati dengan Pemuda UMNO sekarang hanyalah segelintir jentera yang kecewa kerana bos bos mereka tewas ketika pemilihan UMNO yang lalu, Dendam masih busuk memberi dihati . Insyaalah tuhan akan bersama sama yang benar.

Video - Pemuda Prihatin dengan semangat 1 MALAYSIA

Syabas YB KJ, mengambil sikap prihatin dan bertanggungjawab terhadap kesusahan rakyat... Sikap beginilah yang kita mahu sebagai pemimpin agar disayangi oleh rakyat jelata...

Program Pemuda Prihatin menterjemahkan peranan Pemuda UMNO dalam menjuarai isu-isu dan permasalahan masyarakat tanpa mengira AGAMA dan BANGSA selaras dengan GAGASAN 1 MALAYSIA "Rakyat Didahulukan, Percapaian Diutamakan"...



Sumber: http://www.prokhairy.com/

PEMUDA GEMPUR!!! MISI TAWAN SELANGOR!!

Wednesday, January 13, 2010

PANAS!!! ADUN TERATAI JANICE LEE BUAT LAPORAN POLIS TERHADAP PAPAGOMO


ADUN TERATAI DARI DAP JANICE LEE MEMBUAT LAPORAN POLIS TERHADAP BLOGGER PAPAGOMO BERKAITAN SATU ARTIKEL TERDAHULU YANG MENCERITAKAN PENGLIBATAN PEMBANTU KHAS NYA BERKAITAN SATU AKTIVITI DADAH DI SELANGOR! NAMPAKNYA JANICE LEE DAN ORANG ORANGNYA SUDAH MENGELABAH AKIBAT DARI PEMBONGKARAN OLEH GOMO DALAM HAL INI. GOMO AKAN MENDEDAHKAN APA YANG ADA BUAT TATAPAN RAKYAT. KLIK UNTUK ARTIKEL PENUH MALAY MAIL
PANAZ MEMANG PANAZ!!!

KAMI BERSAMA GOMO!!! TOLAK PAKATAN REPUT!! TOLAK KOMUNIS!! ANTI DADAH!! TERUSKAN MEMBONGKAR LAGI GOMO!JANGAN GENTAR BERDIRI KERANA BENAR.
SEDIA GEMPUR!!!!


LAIN LAIN BERITA BERKAITAN LAPORAN POLIS TERSEBUT SILA BACA>> HUHUHU..BERITA PANAZZZ..HOTTTT..JANGAN KETINGALAN..

DIBAWAH ADALAH ARTIKEL PAPAGOMO YANG TERDAHULU



GEMPAR-Pembabitan 2 orang Pembantu Khas Adun Teratai DAP Bersama Pengedar DADAH

Tuesday, November 10, 2009




Berita yang ingin di sampaikan ini adalah berita yang sahih dan tepat sumbernya. Gomo telah mendapat perkhabaran bahawa 2 orang pembantu khas kepada Adun Teratai Janice Lee (DAP) telah bersama dengan Pengedar DADAH di sebuah Balai Polis .

Kelibat 2 orang pembantu Khas kepada Adun Teratai (DAP) ini telah membantu Pengedar DADAH tersebut dalam satu urusan. Kedua dua mereka ini juga telah disahkan sebagai Pembantu Khas kepada Adun tersebut. Atas urusan apa kedua dua lelaki ini membantu pengedar DADAH tersebut? Ini yang membuatkan seluruh mata tertumpu kepada sama ada Adun Teratai Janice Lee turut terlibat sama.

Di harapkan pihak POLIS DI RAJA MALAYSIA Caw NARKOTIK dapat menjalankan siasatan ke atas kedua orang pembantu Khas kepada Adun Teratai ini. Siasatan perlu di jalankan bagi mengenalpasti hubungkait mereka ini dengan pengedar DADAH tersebut.

Hal yang berkaitan DADAH ini sesungguhnya boleh mengundang BENCANA buat Malaysia. DADAH merupakan musuh utama rakyat dan ianya perlu kita tentang sehingga lumat.Dengan pembabitan orang politik di dalam hal yang berkaitan DADAH ini membuatkan kita rakyat sendiri tidak tenteram malah memberikan satu kesan yang amat buruk buat imej Malaysia ini.

DAP Organisasi Jenayah Terancang? Klik Disini

Pssstttt.......Kurang ajar si 2 ekor pembantu khas Janicee Lee ni semasa di balai Polis tersebut.



TERKINI-RAMPASAN DADAH RM10 JUTA DI PULAU PINANG MELIBATKAN DAP?

Thursday, July 30, 2009



RAMPASAN DADAH BERNILAI RM10 JUTA YANG DI SELUDUP DARI LAPANGAN TERBANG BAYAN LEPAS PULAU PINANG KINI MULA MENGHANTUI EXCO-EXCO DAP!!! KETUA MENTERI JUGA SUDAH TIDAK SENANG DUDUK DENGAN KEJAYAAN PIHAK POLIS INI YANG BERJAYA MEMBANTERAS PENYELUDUPAN INI.

SUMBER MENGESAHKAN PENYELUDUPAN INI DI DALANGI OLEH ORANG DALAM LAPANGAN TERBANG DAN KERAJAAN PULAU PINANG. BAGAIMANA DADAH YANG BERNILAI 10 JUTA SENANG-SENANG DI BAWA KELUAR DAN MELEPASI PEMERIKSAAN KESELAMATAN DI LAPANGAN TERBANG BAYAN LEPAS INI?

SETELAH SELANGOR DIBONGKAR DENGAN KEJADIAN JENAYAH TERANCANG SEHINGGA MENYEBABKAN SEORANG SASKSI PENTING DALAM KES INI TERBUNUH SEKARANG TIMBUL PULA ORGANISASI JENAYAH TERANCANG DI PULAU PINANG PULA. BELUM PUN SEPENGGAL PAKATAN PEMBANGKANG INI MENTADBIR SUDAH BEGITU BANYAK JENAYAH YANG MEREKA LAKUKAN DAN DI HALALKAN.

ADA KEMUNGKINAN BANGUNAN KOMTAR DI PULAU PINANG AKAN MENJADI TUMPUAN WARTAWAN DAN FORENSIK PULA!!!

DARI SUMBER YANG SAH JUGA DILAPORKAN PENGERUSI DAP JOHOR DI SERANG KONGSI GELAP!!! ERK...DI SERANG KONGSI GELAP MANA PULA???

KENAPA PENGERUSI DAP INI DI SERANG KONGSI GELAP SECARA TIBA-TIBA??? SUDAH PASTI ADA PERMASAALAHAN DIANTARA PENGERUSI DAP INI DAN KONGSI GELAP BERKENANAAN.

BERKAITAN MASAALAH APA???


SPA?
PELACURAN?
JUDI?
EKOR HARAM?
ALONG?
WANG PERLINDUNGAN?
PENYELUDUPAN?
ROMPAKAN?
CD CETAK ROMPAK?
KELAB BOGEL?
ARAK?
PEMERASAN?
CURI KENDERAAN?
DADAH?





DAN BERMACAM-MACAM LAGI PERNIAGAAN ORGANISASI JENAYAH TERANCANG INI USAHAKAN!!! JADI TIDAK MUSTAHIL YB PAKATAN PEMBANGKANG PEROLEH DANA YANG MEWAH DARI HASIL JENAYAH TERANCANG INI.

PIHAK POLIS DIHARAP BERSAMA-SAMA DENGAN BADAN KERAJAAN YANG LAIN MEMBANTERAS HABIS-HABISAN ORGANISASI JENAYAH TERANCANG INI.


SESUNGGUHNYA JENAYAH MEMBAWA PADAH.


RAKYAT DI MINTA LAPORKAN SEBARANG KEJADIAN JENAYAH SECARA TERUS KEPADA PIHAK POLIS!!!


BERSAMA KITA MEMERANGI JENAYAH
DEMI KESEJAHTERAAN HIDUP!!!

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More