Wednesday, October 28, 2009

Serambi Disko di Kelantan!!!

Visit kelantan.. Tersergam indah serambi disko di Jalan Hamzah. Tok Guru Nick Ajiss Sudah Sesatkan Orang. Mari Kembali Ke Pangkal Jalan.

Gambar salah satu disko di kelate, di jalan hamzah, menjadi kunjungan gadis melayu dan cina. semuanya dijamu dengan arak. astaga...moga Allah SWT lindungi kita. Ini bukan serambi mekah...ini serambi disco. Inilah padahnya apabila PAS berkawan dengan PKR dan DAP! Dimana perjuangan asal PAS, Inikah perjuangan Islam yang diagung-agungkan... ya betul PAS for ALL. Depan belakang semua bole.!



Wanita-wanita ini telah rosak akibat disko yang diluluskan oleh Nick Ajiss. Yang menyedihkan a wanita Melayu minum arak dalam disko ni. Dimana penguatkuasaan Kota Bharu sebagai Bandaraya Islam? Kini tiada bezanya kota bharu degan golok.... Semuanya retorik dan tipu semata-mata. Jangan percaya pada Nik Aziz. Merosakkan wanita.
Sumber : Team Hokkaido

8 comments:

YANG GAMBI said...

Salam bro, sesekali anak-anak buah erdogan Tok Guru nak juga berhibur melegakan uratsaraf yang tegang, nak lepaskan serban, nak tanggalkan jubah, nak pergi berhibur ke Pulau Pinang atau Selangor jauh sangat.....

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

awek comel2 dan seksi...anwar ibrahim tak suka betina lah...

Anonymous said...

Bukan gambar di Kelantan.

Kot yer pun nak fitnah, kasi profesional la sikit ...

Sebijik mcm Yusuf Haslam buat filem.

Hahaha ..

1Malaysia said...

Ntah gambar dari mana dia pungut ntah!...

Kasim selamat said...

Ha.. Tu lah dia.. Pakatan Perosak selalu tak boleh terima kenyataan! sama jugak klu kita kata anwar main belakang dia org tak ngaku punya!

PAPA GOMO said...

SALAM BRO..HARAP DAPAT PANJANGKAN ISU NI
Kecoh isu perjumpaan Blogger bersama Hassan Ali pada malam yang lepas. Apa yang sampai kecoh sangat ni??? Apa isu yang menarik sehinggakan Blogger Pakatan Al Banjari dan geng nya yang lain Kepanasan dengan artikel Gomo???
http://www.papagomo.com/2009/10/live-blogger-pakatan-kepanasan-dengan.html

Xeno said...

Confirm ni kat kota baru. sapa yg cakap bukan, maksudnye dia xnah gi KB.

Anonymous said...

Ala, TGNA x pernah mengabaikan hak2 orang bukan Islam untuk berhibur. Bukaklah minda korang tu sikitttt!!!

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More