Friday, November 6, 2009

KURANG AJAR!!!! BIADAP!!!!! JANGAN HINA AJARAN ISLAM!!!


BETAPA KURANG AJARNYA MEREKA INI!

HATI SAYA BEGITU MARAH APABILA MELIHAT VIDEO INI!!!

Lihat video diatas,betapa kurang ajar mereka ini,langsung tidak di didik untuk mengajar menghormati agama orang lain,Ini lah realiti sebenar yang berlaku diluar sana, hormat menghormati hanyalah omongan kosong. Sifat kurang ajar dan biadap memang ada didalam diri mereka.

Umat Islam harus mengambil tindakan atas kebiadapan mereka ini,saya menyeru agar laporan polis di buat agar tindakan di ambil terhadapt mereka ini. jangan cuba kurang ajar dan menghina Islam nanti buruk padahnya!!!!

16 comments:

Blood Seeker said...

Yarabbi, depa nih skolah Kristian...heheh biasalah kristian benci Islam.

Kalau bagi mereka kebenaran ntuk guna nama Allah ganti Jesus, lagi dasat depa pekena kita dek non...

Anonymous said...

masyaallah...semoga org² islam yg masih lagi bersekongkol dgn dia orang insaflah...jgn nk guna agama demi kepentingan politik bodoh korang tu...ni bagi nik ajis tgk bagus ni...hj hadi pn dan semua tok lebai dalam pas.....jgn nak bagi komen yg bodoh dan sokong kristian pulak.bagi sekali pada penceramah pas tengok terutama ustaz azhar idrus...taliban tu..tgk juga..

Anonymous said...

cuba tanya Khalid Gereja..
apa komen dia..

Anonymous said...

persoalannya apa yang kita nak buat? Adakah cukup dengan amaran demi amaran? Bila lagi nak dihalalkan darah mereka? Sekiranya kita rasa tidak mahu berbuat apa-apa lagi duduk diam-diam sudahlah dan biarkan mereka terus menghina. Kalau nak pertahankan Islam, keluarkan fatwa dan bersiap sedialah untuk berjihad menentang puak kafir harbi

tokmod said...

sunggoh biadap dan melampau....
jgn byk respon...tpi bykkan tdakkan unt mbasmi!!!

Anonymous said...

CUBA TANYA HAMPAS SIAL TU..APA KATA MEREKA..

NIK AJIS TUA KUTUK TENTU KATA TAK MENGAPA..MEREKA TAK FAHAM..

Anonymous said...

ni semua sdalah pas parti anak sial..terlalu memberikan muka

YANG GAMBI said...

Salam, inilah ajaran Khalid Samad dan Anwar sehingga anak-anak Melayu Islam sanggup mempersendakan agama sendiri....... mungkin juga ibubapa mereka tidak pernah menonjolkan budaya Islam dalam hidup mereka kerana sebuk dengan memburu harta duniawi....

TokAyah said...

Islam agama penyatuan umat manusia tidak kira bangsa dan apa fahaman mereka.....sekiranya tidak ada penyatuan ummah inilah akibatnya......agama islam di tertawakan, agama islam dipersendakan....umat islam dianggap sesat............insaflah

Anonymous said...

Apa nak pelik orang kafir hina islam. Yang pelik adalah kalau orang melayu islam sendiri yang hina islam contohnya tak suka hukum hudud, tak menutup aurat. Itu adalah sebahagian menghina ajaran islam.

Anak Omak said...

Apo nak dikato, ketua pemuda dah jadi ketua pemudi, lepas tu dok asyik nak julang diri sendiri sampai ke tahap fitnahkan UMB.

Sengketa UMB Hanyalah Ciptaan Pencacai Khairy

Shah Jiwang.

sikucingsiam said...

salam...pada pendapat cek, biaq pi la kat depa, kan depa tu sekolah lagi, bukan reti nak beza mana yang buruk dan mana yang baik...lagi satu, depa buat macamana sekali pun, tetap kena humban masuk dalam api neraka!!

ghostWRITER said...

biasala... PAS FOR ALL... nila akibatnya... Khutbah kat masjid pun sekarang pakai paderi.. takat macamni, Nik Aziz ble buk klua fatwa len plak pasni...

Anonymous said...

Assalamu'alaikum saudara ku.

kenapa nak di salahkan PAS pula? Fikirlah kalau nak salahkan nik aziz? Allah bagi otak jadi fikirlah.
Siapa yang tentang hukum hudud? BN! Siapa yang ada kuasa majlis fatwa? KERAJAAN! Jadi, gunakan akal. Kerajaan ada kuasa, tapi tak pakai. kenapa pas pula yang nak dipersalahkan? Len kali bagi komen fikir dulu

Pak Tam said...

Meraka jadi kurang ajar kerana Melayu PAs dan PKR sendiri yang tunjuk kurang ajar sesama sebangsa dan seagama. Inilah puncanya.

pondoksg said...

pelek jugak org yg komen kat siniu kenapa ada sngkut paut dgn tok guru lak.x kira lah sapa . nanti mati panggil najib jadi imam smbhyg mayat & mahyudin baca talkin kat hangpa.
mari kita belajar agama dgn mendalam , dok belajar akedemi, fardhu kifayah je, fardhu ain x lepas lg.
dlm islam kita, ada 4 bahagian,1-ibadah 2-muamalah 3-munakahat 4-jenayat(undang2yg jaga 3 diatas) malaysia lebih sanjung undang2 keristian hang pa x boleh pikiaq ka ?????????????????????????

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More