Thursday, November 5, 2009

DISEBALIK KEHEBATAN RUPA ROKET DAP

Nik Aziz dakwa sokong Umno bawa kesesatan???






Ada orang berkata : " Anak dikendong kelaparan..Babi di Selangor di"arak"kan.. "

Sumber : Team Hokkaido

5 comments:

Anonymous said...

PAS FOR ALL = BABI, ARAK, MAKSIAT, JUDI, HARAM, KANGKANG MENGANKANG KENA LENJAN, BOGEL DALAM RUMAH SENDIRI DLL.

PEACE PAS FOR ALL

Xeno said...

Serambi Buddha? ahahhaha

Anonymous said...

Persatuan dgn sesama insan dan serumpun dari segi bangsa dan ugama, iaitu orang2 Melayu diharamkan tetapi orang2 yg berbangsa lain,seperti orang2 Cina yg suka makan babi, peliwat2, orang2 komunis dan penyokong komunis, penyokong2 yahudi mamfus,orang2 yg anti Islam dan Melayu, orang2 ni dihalalkan mlah dpeluk cium,bramah mesra seperti sedarah daging, ish ish ish kan pelik sungguh Nik Najis dan Parti Ajran Sesat. Malah Nik Najis tuo kutok tak sedo diri,rela jual maruah bangsa dan ugama, sanggup jadi barua hanya untk temolok pewot sendiri,anak dan isteri,hanya untk pangkat dan kuasa, hanya gilakan pangkat MB, tetapi 19tahun memerintah kelantan, negeri yg paling kebelakang, paling mundur, jenayah yg paling tinggi, pendudok paling miskin kerana exco2 negeri bengap dan bahalul mcm MB juga,negeri yg paling kotor dan mjijikan kerana pengurusan yg makan gaji buta, negeri yg hanya terkenal sekarang dan kebanggaan MB Nik Najis terencat akal, dgn Berhala Buddha yg gah2, itu saja. Ishh ishh ishh pokemon betul Parti Ajaran Sesat dan Nik najis tuo kutok tak sedo diri.

YANG GAMBI said...

Salam bro, PAS for all, sama je dengan "Israel for all", sebab itu dia orang sudah berubah wajah, tetapi lebih suka menghapuskan orang Islam dalam UMNO........

pepperc0n said...

Hujah yang terang-terang handak mengelirukan pihak pendengar selama ini. Ini merupakan modal oleh parti yang berteraskan Islam kononnya. Pi mai Pi mai... Semua pon depa sapu...

Modal ini "UMNO sekular atau ingin membezakan Islam dan Politik" merupakan modal yang sering diguna oleh Tok Tua ni. Harap para blogger dapat menjelaskan kepada semua penyokong UMNO dan orang Melayu yang telah lama bersabar dan berdiam diri.

Yang dipertahankan UMNO adalah "JANGAN PERGUNAKAN ISLAM DEMI KEPENTINGAN PARTI" bukannya ISLAM dan politik tak boleh seiring.

Mengapa pulak PAS tidak pertahankan jawapan Nizar yg mengatakan PAS tidak pernah perjuang undang2 Islam selama ini dalam sidang DUN. Atau itu juga dikatakan KONSPIRASI UMNO utk fitnah PAS?

Banyak juga program UMNO yang bercirikan Islam tetapi tidak Hipokrit dengan mewajibkan pemakaian serban. Tidak pakai serban tak bermakna bukan Islamik.

Bagaimana pula program PAS+DAP+PKR yang jelas menjual arak secara terbuka?
Dungu-dungu PAS ini walau apa yang dibuat oleh parti kononnya Islamic belaka...

Takebeerrr.... Tok Ajis... Cheersss...

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More