Wednesday, September 2, 2009

Nizar gila talak : 'Sidang' DUN TERKANGKANG di hotel


IPOH: Pakatan Pembangkang akhirnya mengadakan 'sidang' Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dirancang mereka di bilik majlis sebuah hotel, di sini selepas gagal memasuki bangunan Setiausaha Kerjaan Negeri (SUK) yang menempatkan dewan persidangan DUN pagi tadi. Mesyuarat bermula pukul 11.45 pagi dan dipengerusikan oleh V. Sivakumar. Pihak polis semalam memperoleh perintah mahkamah yang melarang orang ramai daripada berada dalam lingkungan 30 meter dari pagar bangunan SUK.

Tiga ADUN Pakatan dan empat orang lagi ditangkap kerana melanggar perintah mahkamah apabila cuba masuk ke bangunan sekretariat kerajaan Perak (SUK) untuk mengadakan sidang DUN hari ini.

Aku tulis ni cuma nak gelakkan Pakatan Pembangkang jer HA HA HA HA....

9 comments:

Anonymous said...

Wei!! budak sekolah tadika pon tahu undang2!!! bengong punya PR!

Blood Seeker said...

Baik Nizaq buat tugas sbg YB kawasan dia. Hapa pulak gila talak nak jadi MB...ini la 'Napoleon' namanya.

Kalaulah dia ahli politik yang ikhlas, tak kira MB atau sbg YB tetap menjalankan tugas untuk rakyat.

Kenapa dia masih lagi berani buat begitu? Tak takut dibuang negeri oleh Baginda Sultan? Memang biadab.

Anonymous said...

fuck umno

Anonymous said...

fuck u BN ! BN pembawa bencana kpd rakyat malaysia...Toyol curi duit rakyat selangor dan bina mahligai..BN ugut rakyat guna polis dan macc...

Anonymous said...

zambry mamak gila kuasa !!!! tak belajar ke undang2 ..umno memang pandai rampas kuasa...BN pukimak

Anonymous said...

woi bodoh ! skg budak2 pon tahu undang bengong punya BN

ORANG KG said...

salam bro,

kepada anom2 hantu kamu memang f***(sopan bulan posa tu yg letak ***).kumpulan pembangkang paling bangang dan paling busuk di abad ini,elo budak tadika tau kira korang dah hilang mejoriti.aku bukan orang Bn tapi aku orang perak dah naik menyampah dengan gelagat orang pandai yg ada degree tapi paling bodooooooooh yang pernah aku lihat.Menyusahkan aku pagi tadi nak melaksanakan urusan kerja ari ne.bebal punya pengikut pembangkang.korang tau tak mata sepet tu depan mata jea ikhlas tapi belakang kita sendiri mau ingat lahh.tak percaya korang surf blog2 yg di punyai oleh mata2 sepet,mau naik darah membacanya.

tq bro

ORANG KG said...

fuck u BN ! BN pembawa bencana kpd rakyat malaysia...Toyol curi duit rakyat selangor dan bina mahligai..BN ugut rakyat guna polis dan macc...

September 2, 2009 5:43 PM
kepada anom diatas,kalau orang melayu buat mahligai korang marah siap ambil gambar,kata rasuah lah,tapi kalau bangsa lain buat mahligai korang senyap jea,korang tak tanya akitivi business apa depa buat,berapa banyak depa menipu kita,dalam banyak bulu kat badan dia orang tu rambut depa jea yang luruh yang lain semua bengkang bengkok,elo kat malaysia ne nisbah orang melayu pakai bmw,merce,alphard,ferarri kepada orang lain berapa percent jea,tu pun korang buta perut.Depa ne memang dengki tengok ada orang melayu kaya sikit,kalau boleh depa nak kaut semua,cuba tengok berapa banyak melayu jadi boneka dalam syarikat yg 100% bukan kita kontrol cuma nama atas form 24 jea.untuk itu beliah barang di kedai KOHOlal ke,kedai melayu ka..kerana kuasa membeli ditangan kita 60% orang melayu kerja kerajaan,jadi orang2 ini betulkan niat mu setiap kali ingin membeli barang keperluan seharian,tekadkan keazaman anda,berubahlah,masa ini dan saat ini kita perlu bangkit mengambil balik hak kita yang di kongsi selam 52 tahun iaitu kuasa ekonomi.aku tulis macam ne pasal aku dah menyampah dah dengan orang2 yg menulis ayat diatas tu.

tq bro

daaksaytunk said...

DIA ni gi mana pun duk canang ngaku dia MB Perak lagi...kat Permatang Pasir pun siap gtau, Perak ada 2 MB, satu Zambry, sorg lagi dia...Nampak sgt gila kuasa!!

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More