Tuesday, February 23, 2010

Hapuskan perbalahan dalaman.. Gempar Parpu Kari nak keluar Umno?



Jebat said...
Salam PC

Harap sebarkan artkel dibawah ini
http://jebat2010.blogspot.com/2010/02/hapuskan-perbalahan-dalaman-gempar.html

Juga kepada rakan rakan bloggers yang lain harap dapat siarkan Artikel ini!

Sebenarnya gua langsung tak kenal mamak ini, tapi disebabkan orang ini selalu mengeluarkan pendapat bersifat kurang ajar, maka ada beberapa orang dari rakyat Malaysia yang telah merisik ingin mengetahui siapa bangsat yang bernama parpukari. Sama ada benar atau tidak, dia adalah sebahagian pengkhianat parti keramat, Parti Umno!

Menyifatkan kes seperti blogger Parpu Kari yang menghina Ketua Pergerakan Pemuda Umno Malaysia, Yb Khairy Jamaluddin adalah satu perkara yang amat terkutuk dan tidak akan membawa kepada pengukuhan parti malahan hasil karya penulisan beliau langsung tidak mempunyai bahan bukti yang kukuh selain dari menyebarkan fitnah.




Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin


Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin meminta pemimpin dan ahli UMNO di semua peringkat menghapuskan segala bentuk persengketaan dan perbalahan dalaman yang dilihat menjadi punca kelemahan parti.

Beliau yang juga Timbalan Presiden parti menegaskan, masalah itu tidak boleh dipandang remeh kerana kajian menunjukkan ia menjadi punca utama kegagalan calon UMNO dan Barisan Nasional (BN) mempertahankan kerusi pada pilihan raya lalu.

Sehubungan itu beliau mengingatkan kedudukan UMNO dan BN adalah kritikal jika masalah dalaman seumpama itu tidak diselesaikan segera.

''Kegagalan itu berdasarkan kajian yang dibuat selepas pilihan raya umum lalu bagi mencari punca sebenar kenapa UMNO dan BN gagal mempertahankan kemenangan (majoriti) dua pertiga dalam pilihan raya umum lalu itu.Baca seterusnya

Bercakap kepada wartawan, Tan Sri Muhyiddin menyarankan agar ahli UMNO menyelesaikan segala masalah dalaman segera agar lebih bersedia untuk menghadapi PRU13. UMNO akan berusaha untuk memahami aspirasi golongan muda dalam usaha menarik mereka menyokong BN dalam pilihan raya akan datang.... Berbeza pula dengan sikap Mawas di bawah ini....

Hebat! kerana cubaan untuk memecah belahkan perpaduan dalam Umno! Yang paling hebat sekali Parpukari tidak sedarkan diri dan berani mengugut TPM dan PM bahawa beliau tidak akan menyokong Perdana Menteri lagi jika melantik KJ sebagai menteri.

Dilaporkan dari laman blog house PK, Parpu Kari akan mengamuk dan bakal keluar dari UMNO... adakah berita ini sahih.

Petikan dari laman blog ParpuKari
Ayat Parpu Kari sama macam ayat Brader Anwar Bin Ibrahim

Memang ada link dengan CIFUT ni kot?..


Beliau mahu menjadi bloggers hebat sebaris dengan bloggers yang ada nama, tetapi tulisan beliau dalam blog tidaklah menyerlah kerana apa yang boleh kita baca dalam blog beliau ada juga dalam blog orang lain. Bezanya beliau akan menambah sedikit fitnah dan carut. Malangnya tulisan beliau yang langsung tidak ada research melainkan mencedok nak menokok tambah tanpa berfikir.


Masyuk nampak!!! Pakai blackberry brader! Sebulan berapa masyuk? Gua dengar.. SAMA RATA, SAMA RASA DEPAN BELAKANG SAMA SAJA!... SEMUA LU SAPU... betul ka?


Beliau yang di bayar oleh orang orang yang tertentu akan menghentam membabi buta dan adakala hentaman beliau terkena dirinya kembali. Beliau bagaikan orang yang tidak bermaruah menghentam Pergerakan Pemuda kerana dibayar oleh politikus tertentu yang menyara kehidupan keluarga beliau.

Yang menarik, beliau bernafsu besar mahu berperang dengan orang yang lebih jauh kelas dari beliau sendiri, adakala saya sendiri merasa malu melihat telatah bloggers ini.

Amatlah sesuailah pandangan Tan Sri Muhyiddin yang meminta pemimpin dan ahli UMNO di semua peringkat menghapuskan segala bentuk persengketaan dan perbalahan dalaman yang dilihat menjadi punca kelemahan parti. Umno tidak lemah, cuma sikap buruk dalam kalangan bloggers Umno dan ahli Umno sahaja yang menyebabkan Umno kelihatan lemah tidak bermaya.

Anda juga perlu membaca artikel artikel panas di bawah ni:

2 comments:

Unknown said...

Kembar Parpuki, Papa Gomo & Saifol Bukhari difitnah......tak percaya! sila klik disini

PEJUANG CYBER said...

itulah kerja blogger pakatan haprak! x habis2 nak fitnah dan liwat orang!

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More