Wednesday, July 29, 2009

Pro KJ Vs Anti Khairy…

Wenger J Khairy CABAR BLOGGER PENGECUT BERDEBAT...


Si maya khairy, edisi terbaru dalam siri blog anti khairy. bermulalah dengan khairy chronicles ke anti khairy ke piggy singh dan sekarang blog pontianak haram sundal.

Aku dah muak dengan golongan macam ni. dah berkali kali dimalukan dikhalayak umum tetapi masih tidak mahu berdepan dengan realiti. masih menganggap masyarakat siber suka sangat nak baca cerita sampah keluaran produk gred III.

Disinilah kita lihat si pengecut pengecut anti Khairy kuat menjelma, kuat nak tunjuk terrer. Komen orang dia putar belitkan, memang kita sedar, yang kesemua ni penuntut ijazah sarjana putar belit, lulus dengan kepujiaan. Tetapi tetap kekurangan akal sewaktu nak berhujah dan penakut sewaktu keluar dari lubuk paya mereka.

Kalau komen kat blog aku, depa malu. kena pakai nama anonymous, takut kena belasah. takut hujah tahap budak hingusan depa tu dijawab dengan menyeluruh.

Kenapa takut berdepan dengan "The Truth?" Aku pelawa si anti KJ ni datang berdebat, depa keberatan. Maka terkeluarlah alasan demi alasan. Nilah anti KJ, golongan berpaksi alasan. Dulu sebelum pemilihan KP, depa dengan begitu angkuh mendakwa KJ akan kecundang. Lepah dia menang, ada ALASAN. Dulu sebelum pilihanraya Manek Urai, depa mendakwa KJ akan membawa padah pada UMNO, lepah BN hampir merampas kerusi tersebut dan rata rata telah memenangi saluran pemuda, depa keluarlah ALASAN.

Sampai bila puka ni nak berpegang pada ALASAN. Elok kao mendalami peribahasa Melayu, "hendak seribu daya tak hendak seribu dahlil."

Aku sudi berdebat dengan engkau. Anytime anywhwere. Jangan jadi mereka mereka yang badan macam gajah, tapi hati tahap tikus

Wenger J Khairy

No comments:

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More