Thursday, February 18, 2010

GEMPAR - KJ DAPAT 200 JUTA?

Caption gambar: Kasi 20 juta dari 200 juta tuh bos , saya diam ....... huh gila ke mana ada 200 juta.
Apa lagi yang dapat kita katakan dan membuat kesimpulan dengan blogger mesin photostate ini.

1) Dia kecewa kerana Khairy telah hidangkan dia depan depan matanya yang buta dan hidungnya yang tidak berbau dengan program hebat Pemuda. Dulu dia kata Pemuda Pondan kerana tidak mahu demonstrasi. Khairy buktikan kepada nya, wahai si Parpukari, This is the way untuk turun ke jalan. Tidak mengganggu pekedai, Punya permit dan ikut undang undang segalanya berjalan dengan lancar dan baik. Buta ke mata kamu tidak dapat melihatnya semalam. Jika kamu tidak mahu mengakui kejayaan Pemuda semalam itu hak kamu yang pasti semua orang tahu kamu kecewa kerana Khairy berjaya lakukan semalam dan mendapat sambutan. Kamu tidak langsung mahu siarkan gambar Khairy yang menjadi hero dan filem kamu semalam tidak punya hero .

2) Belum sempat kamu menarik nafas untuk mendapat secukup oxsigen, kamu sekali dikejutkan dengan berita besar Khairy berjaya lakukan nya sekali lagi. Masuk terus telur kamu yang kecut itu dan sesak nafas kamu . Kali ini tidak ada blog atau laman web lain yang mahu menipu. kerana sudah mengambil iktibar dan pengalaman apabila cuba melaporkan berita yang tidak betul mengakibat kredibiliti mereka punah ke longkang termasuk lah Hse Of Parpukari kini yang sudah jadi Drain of Parpukari, kamu telah banyak lakukan kesilapan yang besar dengan memusuhi Ketua Pergerakan Pemuda UMNO. Kami suka kerana inilah masanya kami akan buktikan kepada rakyat betapa kamu ini sebenarnya penipu.

3) Saya tidak akan sentuh apa yang telah disentuh oleh http://1-mal.blogspot.com/2010/02/jejak-kasih-khairy-jamaluddin-dan.html. tetapi saya mahu menyentuh dari sudut lain.Saya rasa kamu ada berniat jahat dan berniat untuk mencari kemewahan diri dan semalam ada bloggers yang rapat dengan kamu berbisik dengan bloggers yang rapat dengan kami yang kamu tidak tahu mengatakan bahawa kamu boleh berbaik dengan KJ dengan syarat.......... Kj perlu faham apa yang perlu KJ lakukan, jika tidak kamu akan terus memerangi KJ. Perang sajalah Parpu , Peluru kamu sudah tumpul dan senang saja mahu kami patahkan. Kamu tidak lagi bertaring , banyak orang tahu kamu kerja untuk apa. Kenapa kamu berhenti kerja sebagai kerani cabuk di institusi kewangan . Ramai yang sudah tahu. Kami pinta kamu teruskanlah kerana lagi lama kamu buat kerja terkutuk ini , KJ lagi mendapat simpati dan nama kamu kian tenggelam. Itulah pengalaman kamu singkek sangat sebenarnya.

4) Semua yang kamu tulis dalam blog kamu baca ini , ini saya paparkan dan baca apa yang sebenarnya berlaku di sini. Kesian saya tenguk kemu , ini membayangkan kamu ini dirundung sakit jiwa dan kesunyian . Kamu seorang saja lagi yang sakit . Semalam program KJ amat berjaya dan pertemuan dengan PM juga berjaya. baca sini berbeza dengan apa yang kamu laporkan Sekali kamu tipu orang akan percaya ..ini selalu sangat orang akan panggil kamu penipu . Cukup lah sampai sini dulu. Kembali lah ke jalan yang benar Parpukari. Kamu adalah Pengalah, Tiba tiba saja Parpukari jadi meroyan dan kalau boleh seluruh blog nahu ditulis dengan cerita KJ , Kalau Parpu ini bijak , suku muka saja dah boleh pengaruh pembaca , Tapi kalau asyik laporkan berita tidak benar 30 muka pun orang tidak akan percaya. Parpu sekarang sedang bekerja keras untuk meraih kepercayaan pembaca yang sudah hilang.

5) Macam macam dia mahu tipu kerana mmahu buruk kan KJ . Kaya KJ dapat 200juta lah PM bagi , Ha ha ha ha ha ha nak pecah perut aku ketawa, Dia ni gila ke apa atau dah sasau. Tadi dia cuba bodohkan pemuda sekarang dia nak busukkan PM pula. Ingat PM tuh bodoh macam dia mahu bagi 200 juta untuk program 500 orang. Kesian, tulislah banyak banyak untuk dijadikan bahan lawak. terima kasihlah popularkan KJ.


Sumber: RaksasaBN

2 comments:

Anonymous said...

blog parpukurap semakin merudum..ramai yang tidak lagi mahu menatap blog hangus tersebut.

blogger parpukurap aka parpukunyit yang tak serupa bikin..

Frodo Baggins said...

selagi berjuang untuk negara ~ wa akan terus percaya pada blogger yg betul2 ikhlas. tuk kes KJ ni, wa x berpihak ... kadang2 wa cnfiusd. tp, entry ni, mgkin boleh buat wa berfikir. tq


pada wa, parpu ok ... cuma mungkin kdg2 agak keras bila melibatkan pak lah n kj.

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More