Sunday, July 19, 2009

Dalam Daging ada Duri…


Sang mawas (Parpu Kari) merapu tak tentu pasal ni kenapa? Aku ingat nak berihat seketika, tumpukan kerjaya aku yang semakin hari semakin mencabar ni….Kacau betulla...

Parpu Karipap ni terlebih makan ubat ke? Terlebih injection… Parpu janganlah mendapat rawatan labih dari satu doktor pakar… takut nanti jadi macam MJ, tiba-tiba jer mati terkejut kerana terlebih dos ubatan.

Geli hati aku baca artikel Parpu Kari yang bertajuk PAK MENTUA KATA INI, MENANTU KATA ITU! Lepas tu ada sambungannya lagi pulak tuh!!! Sampai bila pun tak abis daa… Brader!!! Nampak sangat lu ni macam blogger upahan!!! (patut la perut boroi) Dalam diri kau tidak ada keiklasan brader, Kau bukannya blogger pro UMNO yang sejati!!! Kau hanya pentingkan individu tertentu sahaja!!!

Hai.... Kenapa takut sangat nak tubuhkan suruhanjaya Diraja kalau kita yakin SPRM dan kerajaan tidak terlibat dan tidak bersalah. Bukankah dengan tidak menubuhkan Suruhanjaya Diraja akan menguatkan lagi hujah pembangkang yang SPRM dan kerajaan takut atau terlibat?

Kalau nak jadi blogger teragung pun tak payahlah nak kecoh satu dunia kutuk pemimpin UMNO!!! macam budak sekolah tadika la lu brader, professional la sikit…

Niat ketua pemuda adalah baik jangan disalah tafsirkan, ini gurindam politik Pemuda, bukannya syok sendiri!!! Tapi sayangnya masih ada segelintir diantara kita yang mempunyai pemikiran cetek dan masih berfikiran cara lama, langsung tak mahu berubah!!!

Pemuda harus merampas status PR dan kita harus mengikut kehendak rakyat... kita perlu maikan isu untuk menengelamkan Pakatan Rakyat.... Inilah masanya untuk kita cantas PR!!! Pikat hati rakyat!!! Jangan bagi mereka bersuara lagi!!!

Apa-apa pun, mesyuarat kabinet akan datang (Rabu ini) akan bincang permintaan agar ditubuh sebuah Suruhanjaya Diraja bagi menyiasat kematian pembantu Exco Kerajaan Negeri Selangor, Teoh Beng Hock. Kita cuma boleh bagi pendapat, biar kabinet yang tentukan. Itulah yang sebaiknya.

Kembali rapatkan barisan… Kukuhkan sayap pergerakan Pemuda UMNO Malaysia!!! Kita mesti beri keyakinan kepada rakyat!!!! Jangan jadi sampah blogger UMNO… Berani kerana benar!!! Cakap BERANI BERUBAH, KALAU BERANI BERUBAH, berubahlah SEKARANG!!!!! Lupikiiiiiir la sikit.

6 comments:

Anonymous said...

BIASALA MAMAK BLUKANG TU DAH TAK DA MODAL LAGI. MEMALUKAN BLOGGER UMNO SAJA

Anonymous said...

Betul tu bro, mamak ni tak ada kesudahan. Memalukan UMB Pemuda UMNO saja.

SameerKhan said...

Lu PIKIIIIIR LA PARPU KARI!!
Nama pun parpu.. bila makan penuh dengan angin.. mungkin kena sumbat mulut Parpu Kari dengan cabai!!!

Pro la sikit... buat malu saja.. dalam UMNO pun ada orang mcm ni...

Anonymous said...

Haiyyoohh kali ni mamak ni memang gila glamourlah u ols.. jenis blogger yg tak kenang budi!!! sapa dia klu tak BPN yg naikkan nama dia dulu? bila dah ada nama sikit mengelupor klr dari BPN! bawak diri sendiri konon... Mamak Pirrraaaahhhhhhh Lu klr dari BPN beduyun-duyun lagi blogger baru masuk BPN.

Generasi Pejuang Bangsa said...

Ramai lg yang hantam seperti blog Cucu tok selampit dan blog no 1 meluat KJ iaitu akramsyah .. dia ni tak habis2 kritik KJ dari dulu sampai sekarang .

aku pernah dengar dia cakap dlm perjumpaan blogger utara, dia sendiri cakap untuk bagi naik hits blog dia ,dia setiap hari kutuk KJ, tingkat 4 ,kutuk pak lah ..

ini lah antara segelintir blogger yang mengaku sokong UMNO tetapi cari publisiti dan populariti blog nya sahaja

Anonymous said...

parpukari ni dah sasau. cuma tahapnya lum sampai kategori tg rambutan aje. tapi dont worry..tak lama lagi bila bakteria otak nya dah tak terkawal maka dari tg rambutan lah dia berblogger.

dei parpu kari..lu betul mamak pangsai tak tahu malu. tak habis-habis dengan tomahan buruk kamu.

kamu bikin malu umno...lah..

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More