Wednesday, February 18, 2009

Hujah - Khir Penipu Besar ~ Malaysiakini

Didalam rancangan Hujah semalam, ketika Prof Agus bertanyakan soalan mengenai kekalahan Khir Toyo di Selangor pada Pilihanraya Umum yang lalu, Khir mengeluarkan kenyataan bahawa dia dihalau keluar rumah kediaman rasmi Menteri Besar pada malam tersebut dan beliau juga dibaling botol air mineral ketika beliau mimimpin tangan anaknya ketika melangkah keluar dari rumahnya.

Jelas disini Khir Toyo menipu mengatakan dia dihalau keluar pada waktu malam sedangkan beliau masih berada di rumah rasmi Menteri Besar selama dua hari selepas Pilihan Raya Umum Yang lalu.

Khir juga menipu menyatakan bahawa beliau dibaling dengan botol air mineral semasa memimpin tangan anaknya keluar dari rumah rasmi MB, bukankah rumah rasmi MB tersebut dakawali rapi oleh polis didalam dan di luar pondok polis dikawasan tersebut.

Sememangnya Khir ni putar alam, cerita beliau berjalan kaki keluar dari rumahnya langsung tidak masuk akal, sedangkan beliau boleh boleh manaiki kereta sahaja keluar dari rumah tersebut tanpa diserang oleh mana-mana musuh.

Pemimpin yang mahu memimpin jika mahu menang sekali pun janganlah sampai nak menipu, nanti kalau dah menang Ketua Pemuda kerjanya menipu sahaja.

Fikir-fikirkan lah….

Lagi artikel mengenai Khir

HUJAH - KHIR ANGKUH DAN MENIPU RAKYAT MALAYSIA ~ Malaysiakini

Malaysiakini ~ Khir Toyo tidak yakin dengan BN sekarang dan mahukan perubahan.

4 comments:

mn said...

Biar BOGEL daripada MENIPU.

Anonymous said...

salambro...

kepada siapa yang tidak sempat menonton, bole menonton streaming di http://video.aidan.com.my/hujah/

sahabat gunung said...

Assalammualaikum

Saya tahu, saudara adalah Penyokong Kuat KJ, tapi dalam masa yang sama, kita harus berpolitik cara matang, bukannya menghentam sesama sendiri.

Tak guna jika saudara berjuang demi penyatuan UMNOlah, demi semangat setiakawanlah tapi dalam masa yang sama…saudara menghentam DS Khir Toyo dengan cara macam nie.

Nie umpama membuka pekung saudara sendiri.

Saya juga mendapat maklum balas dari sahabat2 lain, mengenai KJ, Mukhriz dan Khir Toyo. Saudara kena sedar, ramai juga yg hentam KJ …tetapi saya minta jgn diperbesarkan dalam blog2 kita, kerana ia akan menjadi bahan kepada PR yang sedang mencari jalan menjatuhkan kita, mencari jalan untuk mencari kesalahan kita.

Jika kita berterusan macam nie, mudah-mudah sahaja mangkuk hayun PR guna point yang kita sendiri bagi untuk memburukkan sesama kita.

Mohon maaf sekiranya saya tersalah bicara, Cuma saya mahu kita semua rasional dalam keadaan sekarang.

PEJUANG CYBER said...

Salam SUKJ, Sahabat-Gunung...

Sahabat harus sedar bahawa politik sekarang sudah berubah, Kita harus biasakan dengan cara politik terbuka...

Disini saya mahu menyatakan beberapa perkara kenapa saya berani memburukkan pemimpin umno sendiri... Akan tetapi Saya tidak berpihak PR!!!

1.Kenapa kita harus takut jika pemimpin kita buat kesalahan!!! Takkan nak tenguk jer, saya tak mahu pemimpin yang memimpin Umno seorang penipu!!!

2.Kenapa kita harus takut dengan PR? Kita harus tunjukkan kepada rakyat bahawa umno ni tulus, umno ni parti rakyat... (bukan pakatan rakyat)

3.Pekung kalau tak dirawat lama-lama ia akan merebak dan boleh mendatangkan kemudaratan...

Saya berharap saudara boleh fikir-fikirkanlah.... dan saya juga tahu saudara sendiri pun tahu keburukan khir toyo yang sebenarnya... kerana khir toyo selangor jatuh ketangan PR...

cukuplaah khir... kita semua tahu...

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More