Friday, February 27, 2009

Karpal anjing kurap ~ Malaysiakini

Bengali tuncit ini bertambah angkuh dan tidak langsung menghormati kita, tak sedar bahawa dirinya kini boleh kita ketegorikan sebagai OKU. Wakil Parlimen OKU dan bila -bila masa saja kita akan mengadakan pilihanraya kecil di parlimen beliau.

Semalam saya menonton TV dan melihat bagaimana bengali ini memanggil Pemuda UMNO sebagai celaka. Ini Pemuda UMNO celaka punya pemuda kata beliau. Kuarang ajar betul bengali ini apabila menuduh Pemuda UMNO yang menghantar peluru kepada beliau. Peluru itu sebenarnya adalah lakonan cerita hindi beliau sendiri.

Peluru berkenaan mungkin dihantar oleh kaum kerabat beliau sendiri atas arahan beliau, PKR pakatan penyamun (pinjam kata-kata Datuk Seri Adnan Yaakub, Menteri Besar Pahang ).

Jika bengali ini kata Pemuda UMNO yang menghantar peluru berkenaan, kenapa bengali ini tidak membuat lapaoran polis dan manyatakan bahawa peluru itu dihantar kepadanya oleh Pemuda UMNO Malaysia.

Bangunlah Pemuda UMNO, bangkitlah Pemimpin Pemuda UMNO, kita dihina dan bukan sekali kita dihina. Bengali ini tidak takut dengan sesiapa, beliau bertambah kurang ajar, beliau patut diajar Jika beliau tidak diajar, beliau akan menjadi lebih kurang ajar. Beliau juga kurang ajar kepada raja kita. Kurang ajar kepada Raja kita samalah seperti kurang ajar kepada kita.

Anwar Ibrahim, Nik Aziz, Hj Hadi tidak perlu kita pedulikan. PAS atau Keadilan, biarkan mereka lemas. Mereka turut bersubahat membenarkan bengali menghina kita. Mereka bertepuk tangan tengok bengali ini hina Raja kita. Buat sebanyak laporan lagi kepada pihak berkuasa. Cari jalan bagaimana untuk mangajar bengali ini. Bengali yang marah apabila dipanggil bengali, itulah sebab bengali ini tidak berserban.

Adakah kita merindui Allahyarham Kia Arshad, kalau Allahyarham ini masih ada, tentu bengali ini tidak kurang ajar macam sekarang, tentu dia takut Kia Arshad akan menolak bengali ini dengan kerusi-kerusi roda nya kedalam sungai. Kenapa tidak ada lagi orang macam Kia Arshad ini.

Orang Pas kita jagan ceritalah, mereka ini lebih rela bersaudara dengan bengali ini walaupun bengali ini menolak Islam, tapi orang Pas yang sama-sama berjemaah dengan kita di masjid lebih rela menolak kita dari bengali ini. Mereka lebih rela bersaudara dengan bengali ini yang pernah berkata dari dulu hingga sekarang mencabar Pas agar melangkah mayatnya sebelum menubuhkan negara Islam dari bersaudara dengan kita yang menyembah Allah SWT.

Ini semua adalah kerana mahukan kuasa. Nik Aziz lebih rela bergabung dengan DAP dari bergabung dengan UMNO kerana ahli UMNO adalah orang Islam. Nik Aziz takut Islam kita lebih dari Islam beliau. Beliau mahu berlumba -lumba menjadi lebih Islam di dunia ini. Jika dengan DAP jelas mereka lebih Islam dari DAP, (memanglah sebab DAP adalah majorti bukan Islam).

Kita tunggu apa reaksi pemimpin Pemuda mengenai sumpahan Karpal Singh ini.

Oleh: Mazlan Hashim KPMU

2 comments:

Anonymous said...

Kenapa saudara tidak buat itu mission. Dasar MeLAYU penakut. kee kee...kee. Syukur aku bukan melayu

Anonymous said...

Eh yang si Mazlan ni siap suruh guna violence (tolak dalam sungai) orang OKU ni kenaper? Tengok ler last2 UMNO berkubur pasal perangai emosi ala kampung..

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More