Friday, February 20, 2009

Tian Chua mahu pecahkan kepala wartawan bila ditanya hubungan dia dengan Elizabeth ~ Malaysiakini


Kenapa Tian Chua tiba-tiba naik angin apabila ditanya apakah beliau adalah salah seorang teman lelaki Elizabeth Wong? Apabila ditanya oleh pemberita Agendadaily, beliau lantas berkata, “If you ask me again, I smash your head”. Tak salah wartawan Agendadaily menyoal beliau kerana rakyat mahu tahu, lagi pun rakyat perlu tahu.


Tian Chua juga mahu menyaman laman web berkenaan jika mereka terus mengaitkan beliau dengan Elizabeth. Sebenarnya Tian Chua tak perlu naik angin, beliau boleh menafikan dengan baik. Beliau hanya perlu berkata, oh…itu fitnah belaka, saya masih teman lelaki Elizabeth. (Teman lelaki saja) Tetapi Tian Chua tidak berbuat demikian, beliau enggan menjawab dan ini menjadi tanda tanya kepada rakyat, terutama sekali apabila Tian Chua di pasangkan dengan Elizabeth ke Taiwan dan Saifuddin dengan Fauziah. Tentu ada masa yang banyak untuk mereka lebih mengenali sesama sendiri, maklumlah mereka terperangkap di Taiwan lebih dari 4 hari, tiada tugasan yang perlu mereka lakukan kerana apa yang dikejar adalah hanya kandang yang sudah kosong. Kesemua Ahli Parlimen BN sudah berlepas ke tempat lain apabila mereka sampai.



Wartawan Agendadaily hanya mahukan kepastian dan bukannya wartwan berkenaan menayakan soalan seperti, apakah YB ada menyelinap masuk bilik Elizabeth ketika di Taiwan? Bukan mereka tanya, macam mana ok ke bersama Elizabeth. Mereka hanya mencari kepastian untuk membersihkan nama Tian Chua tetapi Tian chua mahu pecahkan kepala mereka. Inikah pemimpin PKR yang berkualiti. Belang mereka semakin menonjol sekarang. Sememangnya Tian Chua adalah salah seorang teman lelaki Elizabeth, apa Tian Chua tidak mahu di panggil lelaki. Hebat ………. tentu seronok bila di tugaskan dengan Elizebeth di Taiwan, she’s not bad ….. usia pun dah matang dan beliau juga adalah gadis yang matang.



Betulkah YB bekas teman lelaki Elizabeth?… if you ask me again, I smash your headIsu penyebaran gambar bogel Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Lanjan, Elizabeth Wong makin hangat apabila beberapa blog mula menyiarkan pelbagai berita mengenai kehidupan Exco Kerajaan Negeri Selangor itu. Ini termasuklah dakwaan yang menyebut Elizabeth memang suka bertukar-tukar teman lelaki. Tidak terlepas, ada blog mendakwa Ketua Penerangan PKR yang juga Ahli Parlimen Batu, Tian Chua adalah bekas teman lelaki Elizabeth.



Bagi mendapatkan penjelasan beliau, Agendadaily telah menemui Tian Chua di lobi Parlimen hari Khamis. Apa yang mengejutkan apabila soalan tersebut diajukan kepadanya, Tian Chua yang biasanya ‘mesra media’ terus mengancam “If you ask me again, I smash your head”. Lebih lanjut lagi, beliau turut mengugut akan menyaman Agendadaily sekiranya menyiarkan laporan yang menyebut beliau bekas teman lelaki Elizabeth.



Serentak dengan itu beliau meminta wartawan Agendadaily beredar daripada sisinya. Dalam perkembangan berkaitan, Elizabeth hari Khamis berlepas ke luar negara bagi mencari ketenangan.Beliau juga mengeluarkan satu kenyataan menegaskan tetap akan meletak jawatan Exco Kerajaan Negeri Selangor dan ADUN Bukit Lanjan.


7 comments:

PARPUKARI said...

BRO, NI PARTI SEX BEBAS NI BRO...DAH MEMANG TERBUKTI DARI KEPALA SAMPAI LA KE EKOR, INIKAH DEMOKRASI YANG RAKYAT MALYSIA MAHU??? GOOD ARTICLE BRO....

PEJUANG CYBER said...

Parpu kari...

HAHAHA... Kepala kaki liwat, ekor sex bebas... Tambah lagi penderhaka kepada sultan @ boneka ... hahaha hancus!!!

Rakyat pun dah jemu dan meluat dgn parti Pakatan Sex bebas ni...

oyabun said...

Salam Bro...

Sebagaimana yang kita ketahui TianG Tunggol ni memang keras kepala " banang "...Tengok semasa refomasi..siapa yang sanggup tahan trak FRU kalau tidak TianG Tunggol ini..sebab itulah dia berlagak sombong..dia ingat dia dah kuat..kaki publisiti..Anwar dah bagi keizinan pada mangkok ini untuk berbulan madu di Taiwan bersama "kekasih awal dan akhir " nya Eliza " kankang "..lain yang disuruh kejar, lain yang TianG Tunggol ni kejar..tepu..tepu..
ha..ha..ha..

TianG Tunggol dah Tepu..tepu tertepu..

PEJUANG CYBER said...

HAHAHAHAHA!!!!

POWER BETUL AYAT SAUDARA OYABUN...

TianG Tunggol.. NI HARI2 NAK BAU TEPU ELI JER... TGK LA MUKA DIA PUN DAH MCM TEPU... HAHAHAHA

Ali Abdullah said...

Salam,

Bukan parti sex bebas jer, tapi parti Pakatan Derhaka. Pakatan nak meliberalkan negara kita supaya kelab-kelab gay dan pusat hiburan dapat diperluaskan ke seluruh pelosok negeri demi memuaskan nafsu puak DAP yang sentiasa dahagakan hiburan.

SiamangBukit said...

PKR = PArti Konkek Ramai2?

PEJUANG CYBER said...

HAHAHAHAHAHA SiamangBukit...

Aku rasa menagis Eli separyh bogel dengar ayat ko ni...

Jangan aku kena ban sudah.

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More