Monday, August 3, 2009

Bloggers United patut beri amaran kepada Parpukari


Pada mulanya saya tidak berminat mahu menulis pasal seorang bloggers Mamak ini yang saya rasakan tidak lagi relevan berjuang di dalam alam Siber ini sebagai penulis UMNO. Kredibiliti beliau sebagai bloggers UMNO sudah mula tercalar dan ramai yang sudah naik meluat dengan beliau dan merasakan beliau ini adalah manusia yang syok sendiri dan menulis untuk syok sendiri.

Hari ini beliau akan menulis mengenai menyokong dan menghasut orang UMNO berdemonstrasi dan mengutuk pemimpin UMNO kerana enggan turun memberikan sokongan kepada pelesit jalanan, esoknya beliau akan menghentam pula orang yang turun berdemonstrasi. Dia sendiri hanya turun untuk membuat laporan sekadar laporan kosong. Saya pada mulanya merasakan bahawa beliau akan menentang habis habisan dan akan melawan pihak berkuasa dalam demonstrasi itu.Rupanya tak ada telor, Kawan saya kata dia menyorok dalam kereta .

Beliau mahu menjadi bloggers hebat sebaris dengan bloggers yang ada nama, tetapi tulisan beliau dalam blog tidak lah menyerlah kerana apa yang boleh kita baca dalam blog beliau ada juga dalam blog orang lain. Bezanya beliau akan menambah sedikit fitnah dan carut. Malanganya tulisan beliau yang langsung tidak ada research melainkan mencedok nak menokok tambah tanpa berfikir.

Beliau yang di bayar oleh orang orang yang tertentu akan menghentam membabi buta dan adakala hentaman beliau terkena dirinya kembali, Beliau bagaikan orang yang tidak bermaruah menghentam Pergerakan Pemuda kerana dibayar oleh politikus tertentu yang menyara kehidupan keluarga beliau.

Yang menarik, beliau bernafsu besar mahu berperang dengan orang yang lebih jauh kelas dari beliau sendiri, adakala saya sendiri merasa malu melihat telatah bloggers ini. Antara orang yang dihentam adalah Ketua Pemuda UMNO Malaysia dan juga Datuk Sak yang mana jika beliau berdiri tidak sama tinggi dan duduk tidak sama tenaga.

Ramai juga yang menyatakan kekecewaan membaca blog si Parpukari ini kerana jelas membayangkan betapa pemuda ini adalah pemuda kecewa. .Jika dibandingkan profil Dato Sak yang pernah jadi adun wakil rakyat dan ada track record dalam politik dan bukannya penulis upahan seperti Parpu.

Bloggers United sepatutnya memberikan amaran kepada Si Parpu ini untuk melawan pembangkang bukan ahli atau pemimpiun UMNO, Kami yang menghornati Bloggers United merasakan bahawa nama Bloggers United juga akan tercemar hanya kerana mamak penulis upahan ini dan akan merugikan UMNO. Melainkan sememengnya Bloggers United juga berpihak kepada Parpu kari untuk menghentam pemimpin UMNO.


Baca Lagi : Antara Husin Lempoyang dengan Unta

59 comments:

anak mat lela gila said...

Sila baca disini
http://1-mal.blogspot.com/

Azman said...

APAKATA BLOGGER BPN PULA? ADAHAK ANDA SEMUA RELA DENGAN PERBUATAN PARPU MENJATUHKAN NAMA BAIK PEMIMPIN UMNO, INI BUKAN MASANYA KITA BERCAKARAN ATAU MEMFITNAH SESAMA SENDIRI!!! PIKIRKANLAH!!!

pemuda kecewa said...

aku sbg ahli pemuda umno minta tolong Parpu hentikan lah kerja-kerja memburukkan parti dan Pemuda khasnya.

aku sudah mual dan jelak dengan tingkah laku Parpu yang hari-hari memburukkan nama baik parti dan Pemuda UMNO . Bila orang yang mengaku orang UMNO seperti Parpu mengata benda tak betul dan hantam pemimpin UMNO dan parti ,orang seperti Parpu inilah sebenarnya musuh dalam selimut dlm parti.jangan dok mengaku bahawa Parpu kritik pemimpin itu membolehkan Parpu nak tolong UMNO tetapi sbnarnya Parpu juga lah orang yang nak menghancurkan parti

Apabila orang yang mengaku ahli UMNO sendiri bercakap mengenai keburukan parti ,sbanrya org itu lah yang sbnarnya yang nak merosakkan parti dan membuatkan parti kita pecah belah .

Anonymous said...

SESIAPA YANG MEMBENCI KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA, SAMALAH MEREKA INI MENDERHAKA PADA SAF KEPIMPINAN UMNO.

SUARA PEMUDA JANGAN NAK DIPERLEKEHKAN!!!

Rozlan said...

SOME PEOPLE DONT USE BRAIN

nama palsu sekali lg said...

Mengenang PARPU..
(oopps..ini bukan tribute..dia masih lagi hidup..masih lagi bernafas..tapi dlm lumpur lar).

Ini curahan hati yg terkandung pelbagai pelbagai perasaan dan fikiran.Pelbagai persoalan berlegar di sekitar kotak fikiran..Kenapa PARPU begini...

Bila Parpu cerca YB KJ..,saya terfikir,mungkin dia sengaja cari publisiti,barangkali juga punya dendam atau dia KESEPIAN atau dia DERITA FIZIKAL atau BATIN yg terlalu lama.

Biadapnya Parpu...
Parti apa ikutan dia?Fahaman kiri?Apakah dia bergabung dgn pergerakkan lain utk 'menghidupkan' sistem memburukkan YB KJ?
Artikel dia mengelirukan....
sentiasa memperlecehkan orang lain..mungkin punya hasrat peribadi...Blog dia ada juga menghentam 'pihak sebelah sana',tapi cukupkah itu...,mampukah dia membantu kerajaan melawan pembangkang?Klu cuma ada semangat saja...itu tak cukup.

Parpu memang ego...
Tapi yang jelas...makin dicerca YB KJ..berbondong2,berduyun2 lagi pengikut YB KJ.Ini PASTI!

Harap parpu berubah..sebelum dia diubah...

Wenger J Khairy said...

Nukilan yang memang kelas sdr Senapang Patah. Dalam ungkapan BI, 'give him enough rope to hang himself.' Masyarakat secara umum sudah begitu meluat membaca cerpennya, malah majoriti postingnya, dia ciluk dari orang lain. Tetapi saya rasa, perangai Parpu macam tu, dah tak boleh berubah. Dia kata dia bekerja disektor swasta, aku rasa tak betul. Mana majikan yang sanggup melepaskan pekerjanya curi curi keluar. Dia orang upahan, dan siapa siapa yang mengupah si Parpu ni aku rasa lebih baik dia sedehkan wang tu kepada golongan yang miskin.

Sham Md Zin said...

kalau dah kepala kaki provokasi sampai ekornya pun sama...selagi ada sifat PHD (perasaan hasad denki) pada dia org kita tak boleh buat apa2 cuma marilah berdoa pada allah moga2 si husin lempoyang ni terbuka mata hati kerana mata hati beliau telah rosak dipenuhi titik hitam...pada politikawan saudara dan saudari jadikan sempadan jgn kita pun terikut-ikut seperti husin lempoyang menabur fitnah dan mengada2kan cerita yang boleh menjatuhkan mertabat seseorang...kalau nak dibandingkan UNTA dan HUSIN..unta boleh dimakan dan dijual ada hasilnya tapi kalau si husin ni mingkin kita boleh gunakan dgn cara yg lain untuk mendapatkan hasilnya tapi bagaimana marilah kita fikirkan...

Syahrul Derah said...

Ntah la. Budak Husin tu adalah masalah gender agaknyer.

Apa yang Sdr. tulis tu memang fakta. Kalau cerita bab sulit ni selalunya, orang yang gah bercerita tentang kehebatan punai dia sebenarnya mempunyai masalah kronik seperti ED.

Tp sebab ego dan tak dapat menerima hakikat orang lebih dari dia. dia pun berimaginasilah yang orang lain pun macam dia jugak. kecik dan tak boleh harap. Bak kata pepatah :paku dulang, paku serpih. mengata orang dia yang lebih.

alahai husin. bawak2lah bermuhasabah. terima jelah ketentuan ilahi.

Anonymous said...

Kah Kah Kah... Penjilat KJ semua dah panas bontot ke...? hehee...

korang sape nak suruh parpu itu, parpu ini.. korang bayar ek kat parpu tu? hehehe...

dasar anjing perasuah@

-- PejuangTanpaNama

Parang Sasau said...

Anon 6:58 PM

KAMU PENJILAT BUNTU SIAPA PULAK!!!

DAH LA, TAK PAYAH NAK BERSELIDUNG..
PENYOKONG KJ YANG PANAS BUNTUT KER KAMU YANG PANAZ BUNTUT!!!

EMM AKU MALAS NAK LAYAN PROVOK MURAHAN MACAM NI LAGI!!! BUANG MASA DAN KAREN AKU JER!!!

Anonymous said...

sapa dapat ambik gambar parpu letak dan edarkan di blog dia memang terer dan dapat keta bmw sebijik...sapa nak try hahahaha

Liverpool 4 eva said...

Parpu is a fat ugly fuck that thinks he is smart. he writes 4th class mentality articles that do not add any value or develop any arguments that makes any sense. what a waste of bloody time.

Pejuang Bangsa said...

BPN amat jelas tidak setuju dengan cara Parpu ...

beliau memburukkan imej pemimpin parti UMNO sendiri yang sbnarnya boleh menghancurkan parti .

Taufan said...

Aku sokong PK, sapa kata membenci KP UMNO sama macam membenci Saf Pemimpin UMNO? Pirah.. kau ingat SAF Pemimpin UMNO tu suka kat KJ ke?? pikior sendiri. Buat BPN, kalau takut dihempas badai... sambunglah sendiri.

OD said...

Tak ada la nak backing PK sesangat , tapi kalau nak sokong KJ tu payah bebenor le , tak kan buta kot , or buat-buat buta , pikir la sendiri , anyway , kutuk PK kaw kaw macam ni tak sama ke macam dia ? 2 x 5 le tu , kan ?

Demang Lebar Daun said...

Salam. Setahu saya, Parpukari sudah lama menarik diri dari BPN. Ini dimaklumkan sendiri oleh beliau di depan saya, Panglima dan beberapa sahabat BPN lain.

Apa-apapun, untuk maklumat rasmi, sila tunggu Panglima Perang Cyber.

Terima kasih.

Anonymous said...

ni semua dengki dgn parpu sbb blog dia paling top..huhu...

iceman said...

halooo smua bro dah matangkan so tak payah lah nak ckp bebnyak jgn bergaduh sendiri bleh tak????kita kna bersatu padu bukan bercakaran mcm nie plzzzz pkkrkan nasib bangsa kita..parpu pada aku blogger yang berjuang cuma terlalu ikut perasaan tapi aku tetap bangga pada dia kerana semangat juang beliau...jgn kita bercakaran kerana ini akan melemahkan kita...

Azman said...

Aku tak sangup lihat PK hina Ketua Pemuda lagi. Dia dah melampau... Yang hairannya kenapa blogger tak gunakan id sendiri! It taht u Parpu.. Malu lah sikit baking diri sendiri.

Terima Kasih sdr Demang Lebar Daun, kami memohan kerjasama dari blogger united pro umno termasuk juga kepada blogger BPN... Harap perkara ini diambil perhatian.

Kami memerlukan sokongan Anda semua, sebelum nama blogger united pro umno menjadi busuk disebabkan setitik nila rosak susu sebelanga...

Parang Sasau said...

iceman MEMANG SAYA AKUI KITA SUMUANYA MATANG TP MATANGKAH TINGKAH LAKU PARPU!!!!!!!

SIAPA YG BERCAKARAN DENGAN SIAPA!!!

KAMI HANYA MENEGUR!!!

SALAH KER!!!!

JIKA ANDA SEORANG YANG MATANG BERFIKIRLAH SECARA WARAS!!!!

JANGAN KERANA SAUDARA BERADA DI KEM YANG LAIN SAUDARA BOLEH MENGHALALKAN LONTARAN FITNAH PARPU KEPADA KJ!!!!

FIKIR!!! KITA MESTI FOKUS PADA PRU YANG AKAN DATANG!!!! BUKANNYA NAK MENGHANCURKAN UMNO!!!!

ADA MATA LIHAT!!! ADA OTAK GUNAKAN!!!

Anonymous said...

tak top mana pon dgn blog parpu tu, byk merapu jek. aku bosan dengan setiap perkatan lucah yg dikeluarkan oleh parpu.silap hari nanti dimakan sumpah dek keceluparan mulutnya itu

Azman said...

Taufan apa maknanya ni??
kau ingat SAF Pemimpin UMNO tu suka kat KJ ke??

adakah saudara sedang menghina kepimpin DS Najib! hina sungguh ayat kamu tu.

Anonymous said...

Parpu menkritik kj, mgkn agak keras, rakyat juga mengkritik umno juga dengan agak keras (pru 12)...aperyang perlu kita lakukan apa bila rakyat mula mengkritik umno...kita harus terima dengan terbuka dan perlu berubah jika perlu. Disini parpu dikritik juga dan saya harap beliau dapat menerima segala teguran dengan terbuka...dijarap kita sebagai satu pasukan hendak memberi kritikan secara membina bukan membunuh semangat jusng.diharap pafa masa aksn datang dapat kita semua bersatuu mbina dan memperkuat.saudara diharap dapat jua memberi kritilan yang membina dan bukan niat menjatuhkansesama kita.suka atau tidak kepada kj kita semua hendalklah memberi dokongan kpd kj yang telah terpilih sebagai ketua.ini bukan masanya lagi untuk mempertikai ,, kita semakin kesuntukan masa untuk membina kembali kekuatan pemuda menjelang pru akan datang ..diharap setiap detik dapat kita gunakn utk memperkukuh diri dan umno.sbgi pemuda saya tetap menyokong kj sebagai ketua yg telah diplih.harap kita semua akan tetap kuat bersatu .
Iceman

Bro Jinggo said...

Saya setuju dengan Demang...

Apa-apapun, untuk maklumat rasmi, sila tunggu Panglima Perang Cyber.

Anonymous said...

Saya rasa beri amaran tak ada salahnya, klu tak makan saman lagi tak tahu la pulak?

Anonymous said...

PARPU HIPOKRIT, ELOK SUMBAT JER DALAM ISA BARU DIA TAHU

Anonymous said...

husin lempoyang itu hanyalah seorang manusia yang tidak mempunyai akal manusia sebaliknya lebih mirip kepada monyet di hutan..wakakaka...;)

pemuda kecewa said...

saya tak faham kena PK boleh promosikan blog husin lempoyang didalam blog PK

http://parpukari.blogspot.com/2009/07/ini-baru-betul-ada-telur.html

perkara ini harus dipandang serius, bukan main2 bro

adakah PK sekutu dgn blogger PR????

SameerKhan said...

Parpukari... Parpu + Kari... 'angin' + 'panas' = kentut yang power punya!!

Perangai pun mcm tu. Pagi2 bila bangun.. saya rasa dia pun malu nak tgk cermin. Sbb tu dia tak guna nama sendiri.

Anonymous said...

Parpu x malu ker guna isyarat fuck tu? manusia jenis apa ni? memalukan umno jek...

ahlang said...

salam semuo...

sapo PARPU KARI??
lawyer?
doctor?

apa???
blogger yg syok SENDIRIK daaa....

hohohohohohohohooh
golak kan PARPU KARI

-ahlang-

PejuangTanpaNama said...

Yang pastinya korang memang balaci KJ.. KJFC kan korang ni?

Sudahla... kalau dah buat buruk kena la kritik.. kalau dah rasuah dan didapati bersalah, maka bersalahlah..

Kalau orang kritik sikit nak melenting, baik jangan jadi pemimpin..

Memang betui kata Parpu, hampa semua ni, termasuk KJ takdak teloq.. KJ ni la barua anwar pi hantaq passport masa juboq tu baru keluaq penjara.. hampa semua dah lupa?

KJ tak layak menjadi ketua pemuda..

Anonymous said...

Pegi mampus lah dgn parpukari..hang semua ingat dia jenis makan nasihat ke..tegur dgn lembut pun kena maki..Terus terang ckp le,aku lebih suka berhujah membawa mesej umno di sesetengah blog pembangkang krn dijawab dan dilayan dgn baik oleh mereka.Tapi parpu ni,apabila pembangkang menyoal diblog,akalnya pendek tak boleh jawab,dia maki mencarut sampai melibatkan makbapak.Sampai ramai org umno terikut2 perangai dia.Parpu hanya nak menjahanamkan umno bknnya nak menyelamat..Dia takkan sedar selagi kj tdk disingkirkan.

Anonymous said...

Khairi,ketua pemuda terbaik yg dilahirkan umno..berani berdebat melawan pembangkang.Tak perlu nk berdemo atau menjulang keris..aku pakai anon je,kan tahu kat parpu dan geng2 spy dia mampuih aku kena maki,takbleh msklah komen aku kat blog dia nanti.

Anonymous said...

Bukan khairy yang makan rasuah,hanya tukang kempennya yg diluar kawalan dia..kepimpinan PakLah adalah bersih..bodoh punya parpukari mamak tongkang.

Anonymous said...

Hati2ada musuh dalam selimut yang menyemarakan lagi pertelingkahan sesama kita...jgn mudah buat percaya komen yang cuba melagakan sesama kita....Sebelah sana 2 telah menyusup dan komen utk melagakan kita.hehehe sekilas ikan di air...... Iceman

PejuangTanpaNama said...

bukan salah KJ konon.. jenteras kempen luar kawalan konon.. bullshit la..

dok kalut musuh dalam selimut haramjadah apa.. musuh terang-terang KJ tu hampa tak nampak?

Sapa boleh jawap pasaipa KJ pi hantaq passport ke Anwar masa dia kena bebas dulu?

Jawap!

Anonymous said...

nak pelaga palotak ko iceman..aku yg bersusah payah membantu kempen umno masa p.raya.Baju'pade doh'pun ada lg aku simpan..cuma aku tak suka cara parpukari saja.Abih ko suka lah dia dok hentam ketua sendiri..dia nak jadi ketua kot,tapi mamak mana layak..hahaha

Azman said...

PejuangTanpaNama sapa nama kau!

jgn nak buat tudah tak melulu tak tentu pasal!!!

Sapa kata KJ pergi hantar passport kat Pak Nuar!

Kau ni memang nak jadi batu api ah!

KJ tak pernah hantar passport kat Pak Nuar, KJ hanya diberi tugas untuk berunding ngan Pak Nuar!

saya tidak faham kenapa perkara ini selalu disalah tafsirkan!!!

Ketika itu suasana diMalaysia agak begitu tegang...

KJ diberi tugas khas oleh kerajaan Malaysia untuk berunding dengan Pak Nuar, menyedari kedua-dua penyokong agak tegang pada waktu itu dan berkemungkinan akan berlakunya rusuhan, pergaduhan dan mcm2 lagi.

Kerajaan Malaysia tidak mahu perkara buruk berlaku diMalaysia.

Kau orang memanglah suka tenguk Malaysia ni huru hara agaknya!

zakariabidin said...

Setelah saya baca artikel Husin Lempoyang tu, rumusan saya itulah satu-satunya persepsi yang terlekat di hati dan fikiran orang Melayu yang fikirannya masih lembik macam telur setengah masak juga. Tajuk yang dibincang pun mengenai telur setengah masak. Perbualan kedai kopi yang tidak berfaedah pun orang jadikan modal tulisan. Walaupun tidak semua perbualan kedai kopi itu tidak baik, tetapi manusia yang dari benih yang baik hanya mengulas patinya sahaja. Nampak sangat orang Melayu tidak pernah menapis apa yang masuk dalam otaknya. Pakai terus sumbat saja. Zaman sekarang ni bukan cerita benda macam tu. Kita dah cerita jauh lebih dari itu seperti mengejar wawasan, membina minda yang lebih cergas dan bernas, kita cerita pasal perjuangan bangsa untuk mencipta masa depan Melayu. Anggap sajalah cerita itu lawak bodoh di zaman conteng-conteng muka buat orang ketawa. Sebagai pemimpin, KJ juga kena kuat untuk menganggap Husin Lempoyang itu satu lawak bodoh yang sekurang-kurangnya nama KJ ada dalam kepalanya walaupun ketika ini dianggap tidak memihak padanya. Tetapi masa akan menentukan persepsi-persepsi buruk ini akan terhakis apabila KJ benar-benar dapat menahan karenah pelbagai jenis manusia di muka bumi ini untuk membentuk sebuah alam yang lengkap dan sempurna. Setakat husin lempoyang menulis benda-benda yang macam ini, siapalah dia yang masih lagi duduk di bibir dunia siber memperkatakan apa yang orang sudah tidak kata lagi. Akhirnya dia akan bercakaplah sorang-sorang dan tahulah kita apa orangnya kalau sudah bercakap sorang-sorang. Ingatlah, lagi popular orang itu, lagi banyak kritikan akan menghujaninya hingga hujan itu menjadi hujan yang kemudiannya hujan rahmat.

Anonymous said...

Baguioh Parpu,,, Aku sokong hang,,,
Kalau blogger pro umno tolak hang meh join blogger united Pakatan Rakyat,,, semua cukup duit makan minum rumah semua kami sediakan,,, teruskan mengutuk kj lg,,, ko mmg hebat,,, baguih,,,

Anonymous said...

Jgn harap la kami nak join kamu2 yang mjdi perosak negara..pengkhianat bangsa..iceman

Anonymous said...

iceman, sedarkah apa yg sdr katakan itu... Astaga!!!

Azman said...

Ni mesti dari puak PR, awas iceman sedang merosakkan kita semua!!!

Hati-hati dengan nick name anon

iceman said...

Pr???saya tidak akan pernah bersama mereka terpulanglah kepadasemua untuk menilai.saya cuma bersetuju jika menerima ktitikan secara terbuka..tapi bukan cara mengkritik yang melemahkan semangat perjuangan.. Dan mengaibkan...saya sedar apa yang saya tulis..kerana kita tahu siapa yang telah khianat kepada bangsa..kenapa ano tak bleh terima bila saya katakan pr pengkhianat bangsa...

AtasPagar said...

Nampak sangatlah kerajaan Najib boneka Mahadir ni nak pinggirkan orang2 Pak Lah dalam BN.Sepatutnya sbg ketua pemuda umno malaysia,khairi patut diberikan jawatan menteri utk menonjolkan namanya.Tapi orang yang kalah pula diberikan.Dah lah pangkat Datuk pun tak diberi,kalau yg lain baru jadi Adun atau ketua cawangan pun ada dah bergelar Datuk..Aku tak berpihak,cuma nyatakan apa yg aku nampak.Seakan akan ada usaha utk menjatuhkan Khairy.Dengan ikhlas aku nyatakan,kalau korang sayangkan dia,pertahankanlah..

Anonymous said...

Semakin celupar si parpukari ni kat blog maya kari..semua orang yg menegur dia dikatakan penyokong perasuah..

iceman said...

Beware ada tangan ghaib anwar dah muncul

Parang Sasau said...

AKU COPY DARI FB YANG MELIBATKAN DEBAT BRO JINGGO, KAK ROSHATIKA, OLEX CYBER DAN BUMIPUTRAJAYA....

Bumiputera Berjaya SAID; MAAF CAKAP BRO JINGGO, INI BUKAN BARAH KECIL TAPI BARAH TAHAP 4....1PEMUDA PUN TAK BOLEH NAK BUAT...1MSIA JAUH API DARI PANGGANG....FREN2 LAIN MENGAPA MEMBISU?....
MAT SABUN, PRAPU KARI ADA PRINSIP KE?...ORG YG BERPRINSIP DIA TAK SERANG KETUANYA HANYA DISEBABKAN BERDENDAM..ORG BERPRINSIP TAK KAN BUAT SESUATU YG AKAN MENJAHANAMKAN PARTINYA...
MAT ... NOH YUNUS, SUMBANGAN PRAPU KARI IALAH MERUNTUHKAN KEPERCAYAAN RAKYAT TERHADAP UMNO DGN KERJA2 JAHATNYA...KAMU INGAT DIA BUAT KERJA ITU FREE KE?..IKHLAS BRO......OLEXS SIBER ADALAH TALI BARUT KPD MM, BEGITU JUGA GULLIT,GOMO DAN IB NAWAWI..SIAPA DISINI BERANI MENIDAKKAN CKP SAYA?..SIAKHRAMSYAH MEMANG BENCIKAN KJ SAMPAIKAN APA JUA AKTIVITI YG DIANJURKANKAN KJ DIA ENGGAN TURUT SERTA..DITV CKP KAMI BERSATU SELEPAS PERTANDINGAN, REALITINYA HAMPEHH!!..JIKA INI DITERUSKAN SAYA SBG PENYOKONG PR AMAT MERASA GEMBIRA SEKALI..SELAMAT BERGOCOH!!!

Anonymous said...

hati hati dengan orang yang bernama parang sasau ni,dia penyokong mukriz yang menyelinap masuk kesini untuk melaga lagakan umno kita yang dah nak mampus ni..hati hati

Media Cyber said...

dari dulu dah... first approach blog PK ni pun rasa macam over extreme sangat kata2 yg diungkapkan.. syok sendiri.

almond london said...

Assalamualaikum...
Saya merupakan ahli UMNO yg hardcore dan pelayar setia " Parpukari".Pada saya, tiada apa cacat celanya tulisan Parpukari tentang KJ.Dah memang KJ bkn " future leader " UMNO.Menang pun krn kuasa duit dan Pak Mertuanya, sapa tak sakit hati. Klu dicampur undi Khir Toyo dn Mukhriz, sudah jelas KJ tak mampu mendabik diri dgn kemenangannya.Bagi saya, apa yg Parpukari tulis ttg KJ ada kebenarannya.Parpukari bkn menjatuhkan maruah UMNO, sebaliknya cuba mengembalikan maruah UMNO dgn caranya tersendiri dan kita harus menghormatinya. Cuba bc abis2 tulisannya yg lain, jgn ambik sekerat2 je, mcm PAS tfsir al-quran ( sekerat2)

Anonymous said...

Assalamualaikum...
Saya merupakan ahli UMNO yg hardcore dan pelayar setia " Parpukari".Pada saya, tiada apa cacat celanya tulisan Parpukari tentang KJ.Dah memang KJ bkn " future leader " UMNO.Menang pun krn kuasa duit dan Pak Mertuanya, sapa tak sakit hati. Klu dicampur undi Khir Toyo dn Mukhriz, sudah jelas KJ tak mampu mendabik diri dgn kemenangannya.Bagi saya, apa yg Parpukari tulis ttg KJ ada kebenarannya.Parpukari bkn menjatuhkan maruah UMNO, sebaliknya cuba mengembalikan maruah UMNO dgn caranya tersendiri dan kita harus menghormatinya. Cuba bc abis2 tulisannya yg lain, jgn ambik sekerat2 je, mcm PAS tfsir al-quran ( sekerat2)

Anonymous said...

Sepatutnya kita tak boleh hentam PK dgn teruk, menuduhnya tak sygkan UMNO hanya krn dia tak menyokong KJ dan pemimpin tertentu dlm UMNO. Cuba bc tulisannya bagaimana PK hentam nizar, anwar aljuburi, limguan eng dn lain-lain sukusakat PR..Tak kah kita bangga ada bloger mcm PK ni.Anda menuduh PK semata-mata krn dia tak sokong KJ..Mcm ni kah sikap org UMNO yg sejati???? Muhasabahlah diri tu. UMNO dtg dari istana tp akar terletak di kampung2.Tak perlu mendewa2kan KJ,yg penting ahli UMNO yg terdiri dr orh2 kampung perlu dihargai.Buanglah jauh2 sikap bongkok tu... jgn jadi jaguh di gelanggang sendiri.

pemuda kulai johor said...

KESIMPULANNYA DISINI APA YG SAYA LIHAT PENYOKONG KJ NAMPAK LEBIH MATANG BERBANDING DENGAN KUMPULAN YANG LAIN. INI BUKAN BERMAKNA SAYA NAK BERAT SEBELAH....

MEREKA SEDAYA UPAYA MENYATUKAN DAN MERAPATKAN BARISAN HADAPAN UMNO. INILAH YANG KITA MAHUKAN, SYABAS!!!

TERUSKAN USAHA ANDA, KAMI SENTIASA MENYOKONG KEPIMPINAN KETUA PEMUDA UMNO

Azman said...

Anon 10:43 AM
Cuba kau bukak mata kau luas-luas si pembelot PK ni boleh mempermosikan blog pembangkang kat dalam blog dia semata-mata nak bunuh KJ!!!!

http://parpukari.blogspot.com/2009/07/ini-baru-betul-ada-telur.html

Bagi aku PK adalah pembelot!!!!

Panglima Perang Cyber said...

salam. Parpu geng Blogger United bukan geng BPN lagi...

Harap maklum

Aku Pembaca Blog said...

Di peringkat awal.. aku setuju, Blogger BPN memberi sedikit impak terhadap suasana politik tanahair... Tp sekarang.. no umph!!!.. Suka atau tidak, setuju atau tidak... benci atau tidak, mengaku atau tidak... kau org dah tertinggal jauh!!!!.. GAP, PARPU, Unspinner dan etc.. menjadi pilihan... Kenapa?.. Lu jawablah sendiri..!!! Lepas ni lu nak berkokok ke, menyalak ke?.. memang pahit nak menelan kebenaran.!!! hi!!hi!!!

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More