Tuesday, August 11, 2009

Adakah Parpukari memusuhi semua Ketua pemuda UMNO Negeri sebab mereka kawan Khairy??

Pagi ini apabila saya melayari blog saya , saya terbaca satu komen yang datangnya dari saudara Parpukari. Hebat anak muda ini. Hebat dia memperjuangkan UMNO. Syabas kerana UMNO telahpun melahirkan bloggers yang hebat seperti Parpukari ini.Tulisan nya juga begitu hebat sehingga saya tidak pasti yang mana satu tulisan nya kerana setiap tulisan yang saya baca dalam blog beliau adalah tulisan yang pernah saya baca di mana mana. Tentu anak muda ini tinggi pengalaman nya dan penuh ilmu di dada. Pada mulanya apabila dia mencabar saya , saya agak gugup juga untuk menyahut cabaran anak muda yang hebat ini.Bukan apa, takut dengan ilmu beliau yang terlalu tinggi itu.

Saya paste cabaran beliau.

House PK said... SAUDARA NAK TULIS ARTIKEL MEMANG SENANG SAUDARA, CONTOH PALING SENANG SAYA BAGI LA YA PADA SAUDARA, YANG DOK MENGAMALKAN MELETAK ORANG SENDIRI NI SIAPA SEBENRANYA? KJ KE YANG LAIN2, SAYA NAMAPAK YANG LAIN SEMUA OK JE, ADA BALANCE NYA...
TAHUKAH SAUDARA YANG KJ TELAH MEMILIH SEMUA KETUA PEMUDA NEGERI DARI KALANGAN RAKAN2 DIA SAHAJA? SIAPA YANG MEMULAKAN INI?

LAIN KALI JANGN MAIN TEMBAK JE, KAU PERGI AJAR KJ TU DULU, DIA BUKAN SAJA LANTIK SEMUA ORANG2 DIA SEBAGAI KETUA PEMUDA NEGERI, SAMPAIKAN JAWATAN2 LAIN PUN DIA MELETAKKAN ORANG2 DIA!

AKU CABAR KAU, BUKTIKAN AKU SALAH!

Macam ini saja lah saudara Parpukari. Saya sebanr nya tidak langsung berhubung atau mencampuri urusan Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Siapa lah saya untuk mencampuri urusan Pemuda. Saya juga bukan ahli Pemuda. Cuma saya nak terangkan prosidure pemilihan yang saya tahu, Itu pun jika boleh menerima apa yang mahu saya sampaikan dalam bahasa yang mudah. Maaf jika saya tidak menulis dalam huruf besar .

A)


1) Soalan saya kepada saudara. Siapa kah Ketua Pemuda UMNO yang telah diberikan mandat oleh Pemuda UMNO Malaysia? jawapan A) Khairy Jamaluddin B) Saudara


2) Siapa yang merancang pergerakan Pemuda serta pentadbiran Pemuda A) Khairy Jamaluddin B) Saudara


3) Kepada siapa senarai nama Ketua pemuda negeri dihantar untuk semakan dan restu. A) Perdana Menteri B) Saudara


4) Berapa ramai Ketua Pemuda Negeri yang layak memimpin Pemuda Negeri dan yang boleh dilantik oleh Khairy. a) Satu B) Seratus'


5) Berapa orang yang kecewa kerana tidak dilantik sebagai Ketua Pemuda Negeri A) ramai B) termasuk saudara


6) Jika Presiden Parti sudah menilai kemampuan Dan Kelayakan Ketua Pemuda UMNO Negeri, siapa saudara untuk pertikai kan. A) Perdana Menteri juga B) Ketua Pemuda Juga.

B)

1) Apabila Perdana Menteri tidak menyenarai kan Khairy dalam senarai Kabinet , adakah penyokong Khairy mempersoal kan sedangkan yang kalah dilantik atas merit ayahanda beliau ?


A) Tidak B)Tidak juga2)


2) Mengapa mereka tidak memprotes atau mepersoal kan tindakan Perdana Menteri A) sebab mereka tahu dan akur keputusan kepimpinan tertinggi. B) Sebab mereka mahu keharmonian dan perubahan dalam UMNO.


3) Mengapa mereka tidak menghentam Mukhriz (Boss saudara apabila beliau dilantik sebagai Timbalan Menteri a) Kerana semangat setiakawan. B) Akur dengan perubahan dan tidak mahu menyusahkan UMNO.

Kesimpulan nya saya mahu tanya saudara Parpukari, Apa bezanya saudara dengan Anwar Ibrahim . Lim Kit Siang dan juga Karpal Singh (Mereka ini cuba menjatuhkan pemimpin UMNO ).

Soalan saya yang penting sekali, APAKAH SAUDARA PARPUKARI MEMUSUHI SEMUA KETUA PEMUDA UMNO NEGERI DAN ADAKAH SEMUANYA KAWAN KAWAN KHAIRY ???????

Nota: Cantik juga gambar mangkok ini.

http://mytepakbersulam.blogspot.com/

9 comments:

PEJUANG CYBER said...

HUH KALAU TAK PILIH KAWAN, TAKKAN NAK PILIH MUSUH PULAK? PELIK EHHH

MEMANG MANGKOK PON

Anonymous said...

parpu byk bunyi tp habuk pun tarak!

Dr Ambran said...

Kenapa kita mesti bergaduh

UMNO mesti jadi kuat supaya kita dapat tangkis dakyah pembangkang

Saya sokong apa yang pejuang cyber kata

Salam Perjuangan

Unknown said...

Teruskan perjuangan!

Anonymous said...

Kalau dipikir betul2, ada benarlah juga pendapat Parpukari, punca BN tewas dlm PRU 12 juga adalah satu puncanya adalah kepala bapak mertua KJ dan KJ sndiri, islam, melayu dihina, dikeji.. adalah kerana umno dahlah kehilangan kuasa... punca juga kepala bapak mertuannya jugak... dan dia

AbgTuah said...
This comment has been removed by the author.
Anak Desa said...

Apa2 pun perjuangan mesti diteruskan..kalu kita asyik nak menjatuhkan pemimpin je smpi bila2 pun umno x boleh bersatu.. Sudahlah org2 melayu skrg ni sudah berpecah.. x kan kita didlm umno sendiri pun nak berpecah...

kelambuharimau said...

masing2 ada perjuangan jadi buat keja masing masing bagi pastikan parti umno terus kuat

Dollah said...

UMNO AKAN TERUS MEREPUT JIKA ORANG SEPERTI PARPU TERUS WUJUD DI MUKA BUMI INI.

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More