Monday, August 24, 2009

Pmtg Pasir : TANDA-TANDA KEMENANGAN BN

Update : Lintas Langsung Permatang Pasir

Sila ikuti blog Dun11-permatangpasir.blogspot.com untuk mengikuti berita permatang pasir dari masa ke semasa.

Dun11-permatangpasir.blogspot.com


TANDA-TANDA KEMENANGAN BN




Tiada kata seindah bahasa

Kegembiraan yang tidak dapat diluahkan dengan kata-kata

Biduk berlalu kiambang bertaut jua

Carik-carik bulu ayam

Sekeping gambar membawa seribu makna





Sumber ruang bicara faisal RBF



Nota Pejuang Cyber:

SALAM HURMAT!!!

BUANG YANG KERUH, AMBIL YANG JERNIH. KEMBALI KE ASAS PERJUANGAAN UNTUK MEMPERKUKUHKAN KEDUDUKAN MELAYU.

AYUH RAPATKAN BARISAN, SAMA-SAMA KITA PERTAHANKAN HAK KITA!!! KEMBALIKAN ZAMAN KEGEMILANGAN UMNO!!! KALAU BUKAN KITA !!! SIAPA LAGI YANG AKAN MEMPERTAHAN DAN MEMPERJUANGKAN UMNO!!!

BERJUANGLAH!!! BERJUANGLAH!!! DAN TERUSLAH BERJUANG !!! SEMARAKKAN JIWA KITA DENGAN SEMANGAT PEJUANG-PEJUANG UMNO DULU KALA!!! KITA PENYAMBUNG WARISAN PEJUANG BANGSA!!!

KEKUATAN KITA APABILA MENGGABUNGKAN KELEBIHAN YANG ADA, MEMAAF KESILAPAN RAKAN RAKAN YANG MUNGKIN TERLANJUR TERKASAR BAHASA

BRO... SAYA POHON KEMAAFAN SEKIRANYA ADA TEGURAN DARI SAYA MENYINGGUNG HATI SAHABAT...

TEKADKAN SEMANGAT!!!
KITA TAWAN PERMATANG PASIR
HIDUP UMNO!
HIDUP BARISAN NASIONAL!

SALAM PERJUANGAN



Pilihan raya kecil Permatang Pasir, Rohaizat Othman Barisan Nasional, 38, yang merupakan Setiausaha Umno Bahagian Permatang Pauh, akan berdepan dengan Pesuruhjaya Pas Negeri, Mohd Salleh Man, 52.

Pengundi Permatang Pasir perlu membuat pilihan yang bijak untuk memilih wakil rakyat mereka memandangkan kerajaan negeri turut bergantung kepada bantuan kerajaan pusat. Sudah tiba masanya pengundi Permatang Pasir berubah...

Perlu dibaca > Permatang Pasir : Pilihan Di Tangan Anda

22 comments:

Azman said...

Cayalah!!

Hidup BN!!
Hidup BN!!
Hidup BN!!

Kita tawan Permatang Pasir!

1Malaysia

spark said...

Salam Pejuang Cyber..

UMNO tidak akan kukuh selalu kalau kita tidak berusaha memperkukuhkannya. Marilah kita tekad dan azam bahawa setiap daripada kita harus menyumbang kepada kekuakatan UMNO dan bukannya keruntuhan UMNO.

Jangan sesekali menjadi pengkhianat nenek moyang kita semata-mata kerana pangkat, jawatan dan darjat. Berjuanglah dengan ikhlas insyaallah perjuangan kita akan diberkati dan dirahmati-Nya.

Hidup UMNO! Semoga Allah terus memelihara parti ini. Amin!

Anonymous said...

Inilah iktibar yang pemimpin UMNO pelbagai peringkat harus jadikan iktibar. Bahawa kekuatan UMNO terletak kepada rakyat yang percaya bukan sahaja kepada idealisme perjuangan parti tetapi juga kepada kemampuan implementasi janji dan karisma pimpinan UMNO sejak dahulu hingga kini.

Kpd Bloggers berkenaan! anda telah membuat pilihan yang tepat.

Perjuangan yg belum selesai
teruskan berhidmat untuk bangsa agama dan negara.

Sikhin Harun said...

Kontroversi yang panjang dan pahit sudah pun berlalu.

Harapnya berakhirlah yang lama dan bermulanya yang baru...

Amin.........

Unknown said...

Salam Perjuangan...

SYABAS!!!

Semoga setiap amalan yang dikerjakan oleh muslimin & muslimat pada bulan yang mulia ini diberi Tuhan ganjaran yang berlipat ganda, insyaAllah.

Sama-samalah kita bermaaf-maafan!
Rapatkan barisan, kita kuburkan Pakantan Pembangkang di Permatang Pasir!!! Insyaallah....

BJ

spark said...

BERSATU-BERSETIA-BERKHIDMAT

PERTUBUHAN KEBANGSAAN MELAYU BERSATU UNITED MALAY NATIONAL ORGANISATION UMNO) ADALAH PARTI POLITIK TERBESAR DI MALAYSIA DAN MERUPAKAN PENGASAS DAN TULANG BELAKANG PAKATAN BARISAN NASIONAL.

UMNO JUGA BERTINDAK MENJAGA KEPENTINGAN BANGSA MELAYU DAN MENJUNJUNG TRADISI MEMBELA RAKYAT ATAU KETUANAN MELAYU DAN IDEOLOGI ISLAM TULEN, YANG MEMPERJUANGKAN HAK-HAK ORANG MELAYU. DENGAN TERUS MENJUNJUNG KONSEP PERKONGSIAN KUASA DENGAN MCA, MIC DAN PARTI KOMPONEN BN YANG LAIN, AMALAN INI DILIHAT MENJADI TUNJANG PENTING YANG MEMBOLEHKAN PARTI INI MUNCUL SEBAGAI SEBUAH PARTI YANG TERKUAT DAN BERTAHAN LAMA.

IA ADALAH ANTARA PARTI YANG BERCORAK DEMOKRATIK YANG MEMPUNYAI SEJARAH GEMILANG DALAM MEMBANGUNKAN NEGARA DAN ADALAH NEGARA CONTOH DI KALANGAN NEGARA-NEGARA KE DUA DI DUNIA. IA DIHORMATI OLEH KAWAN DAN LAWAN DI ATAS PRINSIP-PRINSIP KEADILANNYA, KETEGASAN DAN KEUPAYAANNYA MENJALANKAN DASAR-DASAR YANG TELAH DIPERSETUJUI.

PENGUNDI DI PERMATANG PASIR BUATLAH PEMILIHAN YANG BIJAK! ANDA PERLUKAN PERUBAHAN!

zamiel said...

Tahniah..fokuskan pada PRU13.

Generasi Pejuang Bangsa said...

tahniah !!! kita perlu bersatu sesama ahli UMNO demi mengukuhkan parti kita.aku yang berada semasa KJ datang itu cukup gembira sekali melihat peristiwa ini .

Hidup UMNO !! Bumi Prmtg Pasir menjadi saksi .Hidup BN !!

ahlang said...

mari la kita sama-sama merapat kan barisan...

bulan ramadhan adalah bulan yg mulia...

syabas pada semua yg bersatu hati mengembalikan kekuatan PEMUDA UMNO

-ahlang-

FB RHA said...

Renung-renungkanlah...

Kita adalah masa hadapan negara, generasi muda yang penuh keinginan untuk Malaysia berada di tahap maju menjelang 2020. Ia, itu impian Tun M, tetapi impian itu memang cukup baik utk kita semua. Insyallah kita dapat mencapai nya bersama.

Saya harap, yang akan mengundi di Permatang Pasir besok, fikir baik2. Sekarang Malaysia sedang ditadbir oleh seorang Pemimpin yang memang boleh menyatukan negara. Itu lah sebab utama pembangkang hari2 nak kena kan dia. Kerana mereka semua takut YAB PM akan menyatukan negara, dan pembangkang akan kehilangan semua yang mereka ada sekarang, kerana dendam dan tamak nak kuasa Ketua Pembangkang.

Anonymous said...

parpu dan KJ siul!!!! HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!

spark said...

ANON 2:40 AM

Ummah boleh capai lebih banyak kejayaan jika bersatu

Umat Islam mampu mencapai lebih banyak kejayaan apabila bersatu padu dan mengamalkan lebih permuafakatan kerana ia adalah inti pati dan falsafah penting dalam membina tamadun Islam yang gemilang

Namun, apabila perpaduan berkecai dan disiplin longgar menyebabkan umat Islam tewas begitu juga dengan tamadun yang sudah dibina ratusan tahun dahulu.

Ia kerana umat Islam tidak pentingkan lagi perpaduan dan disiplin iaitu nilai-nilai untuk membina tamadun yang kukuh

Tolong hormati permuafakatan ini

ghostWRITER said...

Salam Ramadhan,
Salam 1Malaysia,
anakmuda nak khabarkan, bsok menyaksikan PAS akan merayakan hari raya puasa..maklumla..depa tgk bulan jaaa...hahhaah!! TAKEBEER!!! Hidup salesman!!!

Anonymous said...

Jika bertanding PAS PASTI kalah. Hanya satu yang membolehkan PAS menang! TAK BERTANDING! ... Nampaknya PAS kini lebih berminat menang dari jalan belakang. Dpn belakang semu bole skrg ni.

ESOK PENGUNDI PMTG PASIR BERHATI-HATI, BANYAK HANTU OOO..

Maleq said...

PAS SOKONG AL JUBURI SAMA DGN SOKONG KAUM NABI LUTH MAEN JUBO, MASUK NERAKA JAHANAM TAU.

PAS SENDIRI CAKAP AJA BESAR PASAL HUDUD, ABUK PUN BELUM ADA LAGI

Anonymous said...

BN DIRAMAL MENANG DENGAN MAJORITI MUDAH DI PERMATANG PASIR

Anonymous said...

JGN AGUNG2KAN NIK AZIZ HINGGA HINA ALLAH SWT

NIK AZIZ TU MANUSIA BIASA TAU, TAU TAK APA, TAK BOLEH SAMAKAN DGN NABI TAU

JIKA DISIASAT JGN TERKEJUT JIKA ORG PAS SENDIRI PUNYA SHER DI KILANG ARAK TU TAU

YANG GAMBI said...

Salam PC, inilah yang amat dinanti-nantikan oleh sahabat-sahabat blogger.

BERSATU MENENTANG KEMUNGKARAN PENGKHIANT BANGSA DAN AGAMA....

Syabas dan tahniah.........

Anonymous said...

AYUHHH KITA BENAMKAN PAKATAN KE DLM KUBOR YG BESAR!!..YEHAAAAAA!!!!!

Anonymous said...

Alhamdulillah syukur...macam x percaya ape yang dilihat.tp ape yang dilihat membuatkan rase happy.buang yang keruh ambik yang jernih..

sama-sama lah kita perjuangkan hak melayu dan tanah air tercinta.

bersatu tanpa ade rase iri hati ,hasad dengki.nescaya umno akan berada di depan.

hidup UMNO..hidup MELAYU..

Anonymous said...

Tanda-tanda kekalahan PR di PMTG PASIR

Kalau benar Islam yang dibawa UMNO tidak membawa ke syurga, kita nak minta Nik Aziz keluar fatwa bagaimana pula perjuangan PKR yang tidak sama sekali dilandaskan atas perjuangan Islam.


Adakah pemimpin PKR seperti Anwar Ibrahim akan masuk syurga? Bagaimana pula Wan Azizah? Begitu juga dengan Khalid Ibrahim dan Azmin Ali. Adakah mereka semua ini akan masuk syurga

Parang Sasau said...

TARUSKAN PERJUANGAN!!!

HAPUSKAN PAKATAN PEMBANGKANG!

APA YG PENTING ADALAH FOKUS KEPADA ISU BERKAITAN PILIHAN RAYA DAN PALING UTAMA TENTANG APA YG PARTI BOLEH LAKUKAN UTK PENGUNDI

JOM KITA JAHANAMKAN PAKATAN PEMBANGKANG DI PERMATANG PASIR!

Sabtu, 2009 April 11

UCAPAN PENGHARGAAN DARI PERAK KHUSUS BUAT BLOGGER PERJUANG NEGARA.
Assalamualaikum,Salam sejastera kepada semua blogger perjuang negara.Alhamdullialh..syukur ke Hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-nya kita telah berjaya mengharungi pahit getir serta susah payah menghadapi Pilihan Raya Kecil P 059 Bukit Gantang dan ianya telah berakhir dengan selamatnya.Mengambil kesempatan ini, saya Sekupangdua dan rakan-rakan di Perak, kami; YB Zainol, Hamdan Taha, Tn. Hj Amiruddin, Tn. Hj Zairun, Sayuti, Ahmad Kamal, Kepala Perang, Afden dan semua blogger-blogger di Perak,MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KAMI YANG TIDAK TERHINGGA kepada semua blogger perjuang negara terutamanya barisan Blogger Pembela Negara (BPN), Penembak-Tepat, waadat, GOMO, Bomoh, Pisau, GAP, Analisa Ringan, Bro Jinggo, Rajahmas, Mamak Haji, Accordblack, Gotahlantun, Medan Info, Faizalrohban, Senapang Patah, Gavamali, Abemie, Tamin Sari, Ayor Lemuju, pembela wira dan teristimewa buat AbangTuah, Apai, Pisau, Sahabat Gunung, ParpuKari serta himpunan bloggers perak, Doremon, Yeop Perak, Taipingmali, Kuntakinte, Shamuddin Aulfahmi, Barisan KAMI, Meorblack, Kepala Perang, Perak Bangkit, AntiPKR dan lain-lain (yg mana tak tersebut tu harap maaf, terlalu ramai kalau nak disebut semua..tapi percayalah anda juga ternasuk dalam geng wira negara) yang sentiasa gigih berjuang membantu jentera PRK BN di Perak. Read More